طوفان پورتو در اولین بازی فصل با درخشش طارمی/ برد پرگل پاری‌سن‌ژرمن در هفته نخست با گل‌های مسی و نیمار



مهدی طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال در شب درخشش مهاجم ایرانی خود، گام در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی‌اش گذاشت.

به گزارش تسنیم، در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال، بامداد امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پورتو مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که مهدی طارمی مهاجم ایرانی‌اش را هم در ترکیب اصلی قرار داده بود، در دیداری خانگی به مصاف تیم ماریتیمو رفت و میهمانش را با نتیجه 5 بر یک در هم کوبید.

 

طارمی در این بازی گل‌های اول و سوم پورتو را در دقایق 12 و 42 به ثمر رساند. سایر گل‌های پورتو هم توسط اوانیلسون در دقیقه 40، ایوان مارکانو 68 و تونی مارتینز در دقیقه 76 به ثمر رسید. تنها گل تیم ماریتیمو نیز در دقیقه 88 توسط کلودیو وینک رقم خورد. طارمی تا دقیقه 80 این مسابقه در زمین حضور داشت و جای خود را به گابریل ورون داد.

 

پورتو در حالی با دبل طارمی اولین پیروزی خود را در فصل 23-2022 لیگ برتر پرتغال جشن گرفت که هفته گذشته نیز با دو گل مهاجم ایرانی‌اش در سوپرجام پرتغال بر تیم توندلا غلبه کرده و قهرمان شده بود.

 

***

 

پیروزی پرگل پاری‌سن‌ژرمن در هفته نخست با گل‌های مسی و نیمار

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با کسب یک پیروزی قاطع خارج از خانه، دفاع از عنوان قهرمانی را آغاز کرد.

 

لیونل مسی و نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته نخست لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در یک بازی پرگل میهمان خود کلرمون‌فوت را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید تا پس از فتح قاطعانه سوپرجام فرانسه، اولین بازی‌اش در لیگ را هم با یک برد قاطع پشت سر بگذارد.

 

نیمار در دقیقه 9، اشرف حکیمی در دقیقه 26 و مارکینیوش در دقیقه 38 گلزنی کردند تا PSG با شروعی طوفانی در همان نیمه نخست حریف را به زانو درآورد. در اواخر بازی و در دقایق 80 و 86 نیز لیونل مسی گلزنی کرد تا هوادارانی که فصل گذشته در لیگ گل‌های کم تعدادی از او دیده بودند، نسبت به بازگشت ستاره آرژانتینی به روزهای اوجش امیدوار شوند. مسی در بازی سوپرجام فرانسه نیز برای تیم تحت هدایم کریستوف گالتیه خوش درخشیده بود.

 

پیش از این بازی نیز موناکو به مصاف تیم استراسبورگ رفته و میزبانش را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشته بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------