باشگاه شهرخودرو در آستانه انحلال



باشگاه شهرخودرو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه شهرخودرو مشهد درباره وضعیت فعلی این تیم اظهارداشت: ما هم حمایت تیم و اختصاص ورزشگاه‌ را از مسئولین پیگیریم و واقعا حیف است که خراسان رضوی تیم نداشته باشد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل حیدرپور روز سه شنبه درمورد مطالبات این باشگاه از سازمان لیگ گفت: هزینه‌های تبلیغات محیطی و مبالغی که استقلال و ایرانسل باید پرداخت می‌کردند، دریافت نشده و  باشگاه‌ها طلبکار هستند. شکایات بازیکنان خارجی را باید رسیدگی می‌کردیم و ببینیم وضعیت تیم در فصل آینده چطور خواهد بود و چه کمکی خواهند کرد. هنوز چیزی ندیدیم در حالی که اگر کمک نکنند احتمال انحلال تیم هم هست که البته جلسه خوبی با کامرانی‌فر داشتیم و امیدواریم این صحبت‌ها تاثیرگذار باشد که به تیم کمک شود.

 

وی درخصوص مشکلات فوتبالی استان خراسان رضوی عنوان کرد: مردم در خصوص حمایت و اختصاص ورزشگاه‌ سورا ما هم از مسئولین داریم و واقعا حیف است که از این تیم حمایت نشود و خراسان تیم نداشته باشد. واقعا چه‌کار می‌خواهند بکنند؟ به ما می‌گویند بخش خصوصی هستید و باید خودتان هزینه‌ها را تامین کنید، پس بگذارید به استان دیگری برویم که از ما حمایت می‌کنند.  

 

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه گفت: یک قرارداد سه ساله‌ای نیوسلاو با این باشگاه داشت و بخشی از طلبش را زمانی نگرفت که باشگاه به هیئت فوتبال واگذار شده بود و اگر همان موقع این موضوع پیگیری می‌شد دیگر کار به اینجا نمی‌کشید اما به هرحال ما هفته قبل صحبت‌هایی را به صورت آنلاین با وکیل او داشتیم و به توافق‌هایی رسیدیم تا این مشکل حل بشود.

 

حیدرپور درباره حمایت مسئولان استان از این بیان کرد: اگر تیمی در استانی خریداری می‌شود و مسئولان آن استان حمایت نمی‌کنند چه لزومی دارد که این تیم در آن استان بماند؟ تیم‌داری حق طبیعی هر استانی است اما باید حمایت و کمک مسئولان نیز سرجای خودش باشد. اگر با این لجبازی‌ها ادامه بدهند، سهمیه و امتیاز فوتبال استان از دست می‌رود. اگر کسی متولی فوتبال این استان است باید قدم جلو بگذارد و کمک کند. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم و نامه زدیم و خریدار آوردیم که حمایتی شود اما هیچ کس کاری نکرد. سوالم از دوستان نماینده مجلس این است که چطور در رابطه با مسائل کلان فوتبال کمک می‌کنید اما استان و شهر خودتان را فراموش کرده‌اید؟

 

وی افزود: ما توقعی از احسان اصولی نداریم که بیاید حرف بزند زیرا درگیری بالایی در فوتبال ملی دارد اما او به عنوان رئیس هیئت فوتبال مشهد اگر ۱۰ درصد برای این استان وقت بگذارد، خیلی مشکلات حل خواهد شد. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی دستور دادند اسناد مالی که در هیئت فوتبال است را تحویل دهند اما باز هم قبول نمی‌کنند و هماهنگی وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------