طالبی؛ کی روش برای ادامه همکاری به توافق رسیده / باید روی بندهای قرارداد او خیلی حساس باشیم



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار کی روش وطالبی

عضو جدید کمیته فنی فدراسیون گفت: «ادامه حضور کی روش با شناختی که از فوتبال ما دارد،‌ خیلی بیشتر از نفر دیگری که بخواهد بیاید و شناخت کسب کند،‌ می تواند به فوتبال ما کمک کند.»

جلال طالبی در رابطه با عضویتش در کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «من خوشحال می شوم اگر بتوانم به فوتبال کشورم،‌ به ویژه در بخش پایه کمک کنم. محصص نیز به من محبت دارد و از من خواست که به جلسه بروم و جو و فضای کمیته فنی را ببینم که چه اهدافی را دنبال می کند. در نهایت نیز من هم پذیرفتم که در این جلسات حضور پیدا کنم و اگر مشکلی پیش نیاید در خدمت کمیته فنی هستم.»

 

وی درباره اینکه این کمیته تا به حال دستاوردی داشته، افزود: «من به کمیته فنی که قبل از این آیت اللهی آن را هدایت می کرد، کاری ندارم اما در این کمیته جدید که یک ماه است تشکیل شده، حتی هنوز اعضا به صورت کامل مشخص نشده اند و شنیده ام که یکی، 2 نفر دیگر قرار است به جمع ما اضافه شوند. هدف این کمیته نیز بیشتر روی تیم های پایه ای است تا بتوانیم در این بخش کمک کنیم.»

 

عضو کمیته فنی فدراسیون در پاسخ به اینکه این کمیته مثل دیگر کمیته های مشابه در باشگاه ها فقط نمایشی است؟، تصریح کرد: «ما قصد داریم که نقش نظارت و به نوعی هدایت کننده در تیم های پایه داشته باشیم. اگر این اتفاق به هر دلیلی رخ ندهد و نتیجه کار ما مثبت نباشد،‌ من به عنوان اولین نفر کناره گیری خودم را اعلام می کنم. فعلا که با حضور نفراتی که من می بینم،‌ همه علاقه مند هستند که به فوتبال کمک کنند اما این که در مسیر درستی قرار  می گیریم یا خیر را بعدا متوجه می شویم.»

 

وی در خصوص اینکه کفاشیان اعلام کرده کمیته فنی درباره کی روش تصمیم می گیرد،‌ گفت:‌ «زمانی که این بحث مطرح شده من در کمیته فنی نبودم اما مطمئنا کمیته فنی تصمیم گیرنده نیست زیرا این کمیته نظرش را به رئیس فدراسیون اعلام می کند و در نهایت کفاشیان تصمیم گیرنده است. من نمی دانم حالا چقدر رای اعضای کمیته فنی درباره کی روش موثر است اما این طور شنیده ام جلسات وی با کمیته فنی مثبت بوده و او قبل از ترک ایران به نتایج خوبی برای ادامه کارش در ایران رسیده است.»

 

سرمربی اسبق تیم ملی درباره اینکه شما همیشه منتقد کی روش بودید و حالا چطور می خواهید در کنار محصص و معینی که حامی او هستند کار کنید،‌ خاطرنشان کرد:‌ «من یادم نمی آید از کی روش انتقاد بدی کرده باشم و بگویم که مخالف حضور او در ایران هستم. البته هیچ وقت با حضورش موافقت هم نکردم. الان هم معتقدم کار نباید عجولانه باشد و باید شرایط مختلفی را در نظر بگیریم تا قرارداد او را تمدید کنیم. به نظرم باید روی بندهای قرارداد کی روش خیلی حساس باشیم و با شرایط خوبی با او ادامه همکاری بدهیم.»

 

وی در پایان گفت:‌ «به نظر شخصی خودم ادامه حضور کی روش با شناختی که از فوتبال ما دارد،‌ خیلی بیشتر از نفر دیگری که بخواهد بیاید و شناخت کسب کند،‌ می تواند به فوتبال ما کمک کند.»

 

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------