واکنش نیمار به مقایسه‌اش با فیگو



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی  ,نیمار

نیمار در مراسم معارفه اش نسبت به مقایسه اش با هافبک پیشین بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مراسم معارفه نیمار امروز بعد از ظهر (جمعه) در ورزشگاه پاری سن ژرمن برگزار شد. مهاجم برزیلی با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو به تیم فرانسوی پیوست و لقب گرانترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد. هواداران بارسلونا از این جدایی ناراحت شدند و برخی از آن ها این اتفاق را با جدایی فیگو و پیوستنش به رئال مادرید یکی دانستند.

 

نیمار پس از اشاره یکی از خبرنگاران به این موضوع از این مقایسه ناراحت شد و گفت: نسبت به باشگاهم مرتکب هیچ اشتباهی نشدم. از این که هواداران این چنین فکر می‌کنند و جدایی مرا مانند فیگو می‌دانند ناراحتم. هر بازیکنی حق دارد که در باشگاه بماند یا برود. ما یک ربات نیستیم. اگر زمانی فرا برسد که قصد رفتن کنید بازیکن این حق را دارد. به کسی بی‌احترامی نکردم. از بازیکنان و همه هوادارانی که در این چهار سال با من خوب رفتار کردند تشکر می‌کنم.

 

نیمار در مراسم معارفه اش به توییت جرارد پیکه (نیمار می‌ماند) اشاره کرد و افزود: یک شوخی بود. برای صرف غذا در کنار هم بودیم و در آن جا این عکس را به اشتراک گذاشتیم. در حال شوخی کردن بودیم. من از او خواستم عکس را به اشتراک نگذارد چون نوشته‌اش ابهام داشت. پیکه به این روش احساسش را درباره شرایط من توضیح داد.

 

مهاجم برزیلی در پایان گفت: اگر بتوانم فردا بازی کنم دوست دارم به میدان بروم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------