سه مدعی و یک جام



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قهرمانی

روز جمعه قهرمان لیگ برتر پانزدهم مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ جمعه همین هفته مسابقات هفته سی ام و پایانی لیگ برتر پانزدهم برگزار می شود تا تکلیف قهرمان لیگ هم روشن شود. در حال حاضر سه تیم استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران شانس قهرمانی دارند. اما در این میان شانس قهرمانی استقلال خوزستان بیشتر از همه است. استقلال خوزستان همین حالا هم صدرنشین لیگ برتر است و تفاضل گل بهتری از پرسپولیسی ها دارد. به دلیل همین موقعیت برتر است که هواداران استقلال خوزستان امیدوار هستند تیمشان به چنین موفقیت بزرگ و تاریخی برسد.

این روزها اهالی فوتبال، استقلال خوزستان را با لستر سیتی انگلیس مقایسه می کنند، با تیمی که به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسید و شگفتی بزرگی را رقم زد.

 

در لیگ ایران هم استقلال خوزستان می تواند به قهرمانی برسد تا شگفتی بزرگ فوتبال ایران را رقم بزند {ایـــنـــجــــا} عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان هم که به شاگردانش ایمان دارد، امیدوار است که بتوانند به قهرمانی لیگ برسند.

اما اینجا فوتبال ایران است؛ جایی که در هر صورت، شانس استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از هر تیمی است! الان هم در حالی که پرسپولیس یک رده پایین تر از استقلال خوزستان قرار دارد، اما در اکثر مصاحبه ها دیده می شود که افراد مختلف مدعی هستند پرسپولیس قهرمان می شود. یکی از این افراد رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس است که می گوید: «تیم برانکو شایسته قهرمانی است. برانکو توانست تیم انتهای جدول را به صدر برساند و پرسپولیس زلزله را پس از سالها تقدیم هواداران کند. چند سالی بود که پرسپولیس زیبا بازی نمی کرد. امیدوارم روز جمعه با حضور 100 هزار هوادار، پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر ببرد.»

جالب است که پرسپولیسی ها قول و قرار شام قهرمانی را هم گذاشته اند. این خبری است که برانکو داده و با این حرف خواسته ثابت کند که به قهرمانی تیمش ایمان دارد.

 

خبر خوبی که پیش از این مسابقه به هواداران پرسپولیس داده شده این است که محسن بنگر به بازی می رسد. بنگر که مصدوم بوده، مصدومیتش به پایان رسیده و برای مسابقه با راه آهن مصدومیتی ندارد.ازیکنان پرسپولیس هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه دارند و با روحیه بالا برای بازی روز جمعه آماده می شوند. امید عالیشاه هافبک پرسپولیس درباره این مسابقه می گوید: «در بازی با راه آهن حق نداریم تمرکز مان را از دست بدهیم و باید با گل های زیاد پیروز شویم. حال سرنوشت قهرمانی دست خودمان است. ما در آزادی بازی خواهیم کرد و شرایط کاملا برای قهرمان ما مهیا است.»

اما در تیم رقیب، اتفاقاتی که رخ داد ناامیدکننده است. بعد از باخت استقلال به تراکتورسازی، مقداد نجف نژاد عضو هیات مدیره استقلال رسما اعلام کرد که تلاش می کند تا مظلومی را از سرمربیگری استقلال کنار بگذارد. 

 

این حرف نجف نژاد، استقلال را برای چند روز به حاشیه برد. استقلالی ها گرچه شانس بسیار کمی برای قهرمانی داشتند، اما با حرف هایی که نجف نژاد زد، این تیم عملا گل به خودی زد و از فضای قهرمانی فاصله گرفت.

صحبت های نجف نژاد باعث شد اعضای دیگر هیات مدیره هم نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهند و کلا فضای استقلالی ها وارد فاز تازه ای شود.

 

پرویز مظلومی هم که می دید توپ را به زمین او انداخته اند، مصاحبه ای انجام داد و صراحتا گفت که قول قهرمانی نداده بوده . دست آخر، هیات مدیره پیشنهاد نجف نژاد را قبول نکرد و مظلومی را کنار نگذاشت، اما نجف نژاد با این صحبت های خود تنها کاری که کرد این بود که حواس تیم را از لیگ، معطوف به برکناری کادر فنی کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------