مسئول كميته فني واترپلو از آغاز رقابت‌هاي قهرماني كشور و انتخابي تيم‌ملي در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان خبر داد.

حميد شب‌انگيز با اعلام اين خبر به فارس گفت: اين مسابقات در رده‌هاي سني زير 16 و 18 سال به منظور شناسايي نفرات برتر براي تشكيل تيم ملي نوجوانان و جوانان به منظور شركت در رقابت‌هاي رده‌هاي سني آسيا و جهان برگزار خواهد شد.
وي افزود: به اين منظور از هيات‌هاي استان‌ها خواسته ايم كه آمادگي خود را براي شركت در اين دوره اعلام كنند. با توجه به اين كه اكثر تيم‌ها بر حسب عادت بدون اعلام قبلي در مسابقات حاضر مي‌شوند، كميته تصميم گرفت تا اين بار خود با هيات‌ها تماس گرفته و از حضور آنها مطمئن شود. بر اين اساس، تا كنون شركت 15 تيم در اين دوره قطعي شده است؛ اما مطمئنا تيم‌هايي خواهند بود كه بدون اعلام قبلي در تهران حاضر خواهند شد.
مسئول كميته واترپلو با اشاره به برنامه فدراسيون جهاني براي برگزاري رقابت‌هاي جوانان در رده‌هاي سني زير 18 و 20 سال تصريح كرد: فدراسيون آسيايي نيز به تبعيت از اين امر مسابقات خود را يك سال قبل از جهاني در رده‌هاي سني زير 17 و 19 برگزار مي‌كند تا تيم آماده داشته باشد.
شب‌انگيز گفت: رقابت‌هاي انتخابي ما در رده‌هاي سني زير 14، 16 و 18 برگزار مي‌شود تا بازيكنان شناسايي شده براي شركت در مسابقات آسيايي و جهاني در سال‌هاي آتي مشكل رده‌سني نداشته باشند. /خبرگزاري جمهوری اسلامی(فارس)

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------