آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

تهدید مجدد عربستانی‌ها علیه فوتبال ایران



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال عربستان باز هم اعلام کرد تحت هیچ شرایطی تیم‌های این کشور به ایران نمی‌آیند.

دو روز مانده به رای نهایی AFC درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان بار دیگر فدراسیون فوتبال سعودی تهدیدهای مغرضانه خود را انجام داد و اظهاراتی عجیب درباره گزارش ماموران امنیتی ارائه داد و اعلام کرد که به گزارش آنها اهمیتی نمی‌دهند و هرگز به ایران نمی‌آیند.

یک مسوول فدراسیون عربستان که نخواست اسمش فاش شود در مصاحبه با روزنامه الریاضیه گفت: ما منتظر رای نهایی AFC هستیم تا بازی‌ها در کشور سوم برگزار کنیم. زیرا این تصمیم AFC مربوط به روابط سیاسی دو کشور بود که تا الان به روال عادی خود برنگشته است در نتیجه انتقال بازی‌ها به کشور سوم قطعی است.

او افزود: ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتماد داریم که این حکم را اجرا کند و بازی‌های ما را به کشور سوم همچنان که پیش از این پیشنهاد داده بودیم در دوحه یا دبی برگزار کند. تمام باشگاه‌های عربستان هزگز حاضر نمی‌شوند در ایران بازی کنند حتی در مراحل بالا هم اگر مقابل تیم‌های ایران قرار بگیرند به هیچ وجه در ایران بازی نمی‌کنند.

این مسوول در پایان درباره اینکه اگر گزارش‌های ماموران امنیتی که در هفته اخیر از ایران بازدید داشتند به نفع ایران باشد، گفت: گزارش‌های ماموران امنیتی هر چه که باشد برای ما اهمیتی ندارد و ما هرگز در ایران بازی نمی‌کنیم. زیرا شرط بازی ما در ایران بازگشت روابط سیاسی به روال عادی بود که این اتفاق نیافتاد. امیدواریم AFC شرایط سیاسی دو کشور را در نظر بگیرد و دبی یا دوحه را به عنوان میزبان بازی‌ها انتخاب کند.

تهدیدهای مقامات سعودی در حالی همچنان ادامه دارد که فدراسیون فوتبال ایران هیچ واکنشی به آنها نشان نداده است. اگر این بی تفاوتی مسوولان فدراسیون فوتبال به خاطر کم اهمیت نشان دادن صحبت های سعودی ها باشد قابل قبول است اما اگر این کم کاری منجر به برگزاری بازی ها در کشوری سوم - که آنها هم جزو کشورهای عربی هستند - شود، باید به حال فوتبال ایران و مسوولانش تاسف خورد و هر چه زودتر برخوردی جدی با فدراسیون نشین ها کرد، چرا که این موضوع برخلاف نظر فدراسیون نشین ها اهمیت زیادی برای مردم ایران دارد و آنها حاضر نیستند ببینند حرف مقامات فدراسیون عربستان به کرسی نشسته است.

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------