آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پروین و آخرین اخبار پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پروین و آخرین اخبار پرسپولیس؛ حقیقی با قدرت می‌ماند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به داشتن هفت ملی‌پوش افتخار می‌کنیم اما ای‌کاش لیگ تعطیل نمی‌شد.

به گزارش جام نیوز، علی پروین ابتدا در خصوص اردوی پرسپولیسی‌ها در مازندران و ارمنستان اظهار داشت: بالاخره به دلیل مشکلاتی که بچه‌های ما داشتند کمی هنوز هم در حال و هوای شوکی هستند که به آنها وارد شده که همان بی‌پولی است. ما هم دست و پا می‌زنیم و به همه رو انداختیم که این بچه‌ها را دریابیم اما شانس ما مثل اینکه همه با پرسپولیس نامهربان شده‌اند پس الان بد نیست با اردوی آقای دایی کمی بچه‌ها حال و هوایشان عوض شود و روحیات‌شان تکانی بخورد تا برای 3 بازی آینده با تمام قدرت آماده شوند.

وی افزود: ما همیشه به تیم ملی احترام می‌گذاریم و آرزویمان این است که تیم‌ملی همیشه موفق باشد اما ای‌کاش این لیگ هم تعطیل نمی‌شد چون به نظر من سخت می‌توانستند ترمز پرسپولیس را بکشند چون پرسپولیس راه خود را در بازی با صبا پیدا کرده بود و چه بسا در بازی‌های بعدی هم راحت‌تر می‌توانست حریفان را پشت سر بگذارد اما الان هم اشکالی ندارد و ان‌شاءالله در ایام عید بچه‌ها با شکست داماش به هواداران عیدی خواهند داد.

وی در مورد احتمال جدایی رضا حقیقی گفت: حقیقی بچه خوب و پرتلاشی است با او می‌نشینم و درد دلش را گوش می‌دهم اما او یکدل و با تمام قدرت در سه بازی آینده به پرسپولیس کمک می‌کند تا ببینیم در آینده خدا چه می‌خواهد. حقیقی بچه زحمتکشی است مثل همه بازیکنان ما و قطعا حساسیت‌ها را می‌داند.

پروین درباره قرارداد بازیکنان هم خاطرنشان کرد: فعلا عجله نکنید، وقت هست تا همه‌چیز را بررسی کنیم فعلا مهم‌ترین چیز این است که ما بتوانیم فضای لازم را برای کادر فنی در سه بازی آینده آماده کنیم. این سه بازی مانند یک تورنمنت بزرگ برای ماست و ان‌شاءالله بتوانیم دست پر از آن بیرون بیاییم اما هرگز نباید فشار روحی بیش از حد به این بچه‌ها بیاوریم چون اگر آنها خودشان باشند همه‌چیز درست می‌شود و به نظرم تیم‌ها کمتر می‌توانند جلودار آنها باشند.

وی در پایان درباره اختلاف نظر برخی از شاگردانش نیز گفت: من در این‌باره حرفی ندارم. همیشه سعی می‌کنم این مسائل را نبینم و نشنوم، همه‌چیز درست می‌شود. الان وظیفه من این است که بتوانم شرایطی آماده کنم تا دایی با خیال راحت کارش را دنبال کند، البته می‌دانم آن بنده خدا هم از آن طرف تلاش می‌کند تا هرطوری شده کمکی به این تیم از طرق‌ مختلف انجام دهد که واقعا دستش درد نکند چون الان هر کسی یک طرف کار را بگیرد به عشق هواداران و باشگاه بزرگ پرسپولیس این کار را کرده و مطمئنا همه آن را می‌بینند.
 اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------