زلزله‌ در "برنابئو"/ بارسلونا اشکِ رئال را درآورد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
تیم فوتبال بارسلونا با نمایشی‌ تحسین برانگیز در زمین رقیب دیرینه خود با چهار گل به برتری دست یافت.

 به گزارش ایرنا، از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه یکشنبه شب در حساسترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، رقابت ال‌کلاسیکو بین‌ تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا در ورزشگاه "سانتیاگو برنابئو" شهر مادرید برگزار شد که بارسلونا با ارائه فوتبالی چشم‌نواز به برتری چهار بر صفر رسید.

 

بازی در حالی آغاز شد که رئال با اقتدار صدرنشین لالیگاست‌ و رقیب چندانی برای رسیدن به قهرمانی ندارد. بارسلونا هم که پس از عملکرد بسیار ضعیف در ابتدای فصل با هدایت "رونالد کومان"، اکنون با سرمربیگری "ژاوی" روزهای درخشانی را سپری می‌کند در تلاش برای کاهش اختلاف امتیاز با مادریدی‌هاست.

 

رئال که هر پنج ال‌کلاسیکوی‌ قبلی را از بارسلونا برده بود در این دیدار حساس کاپیتان "کریم بنزما" بهترین گلزن خود را در اختیار نداشت.

 

بازی با دوندگی و فشار بالای میزبان آغاز شد و رئال در دقیقه هشتم می‌توانست با ضربه "والورده" به گل برسد که "ترشتگن" این موقعیت را مهار کرد.

 

در ادامه هافبک‌های بارسلونا روند بازی را در اختیار گرفتند و این‌ تیم‌ در دو صحنه متوالی در آستانه گلزنی قرار گرفت که "کورتوآ" به زیبایی ضربات "اوبامیانگ" و "دمبله" را مهار کرد.

 

دقایقی پس از آن شوت تماشایی "فران تورس" با اختلاف اندکی از دروازه رئال به بیرون رفت.

 

حملات بارسلونا در دقیقه ۲۹ نتیجه داد و ارسال دمبله‌ را اوبامیانگ‌ با ضربه سر تبدیل به‌ گل کرد تا به روند درخشان گلزنی‌اش‌ ادامه دهد.

 

در دقیقه ۳۸ کرنر ارسالی دمبله را "رونالد آرائوخو" مدافع پیش‌ تاخته‌ بارسلونا با پرشی‌ بلند و ضربه سر به گل دوم کاتالان‌ها تبدیل کرد.

 

در همان آغاز نیمه دوم، "فران تورس" که همواره موقعیت‌های‌ زیادی را از دست می‌دهد، یک بخت طلایی را هدر داد.

 

در دقیقه ۴۸ حرکت عالی بارسلونا با پاس زیبای اوبامیانگ‌ همراه شد و این مرتبه تورس موقعیت را از دست نداد و توپ را به تور دروازه رئال دوخت تا تیم‌ ژاوی به گل سوم برسد.

 

در دقیقه ۵۱ اوبامیانگ گل دوم خود و چهارم بارسلونا را ثبت کرد که کمک داور آفساید اعلام کرد اما سیستم VAR نشان داد گل سالم‌ است تا حساب کار چهار بر صفر شود.

 

در دقیقه ۵۸ پاس روبه جلوی "یوردی‌ آلبا" به اوبامیانگ رسید اما این‌ مهاجم نتوانست دروازه خالی میزبان را باز کند.

 

در ادامه نیز مهاجمان بارسلونا دو فرصت خوب گلزنی دیگر را از دست دادند.

 

در دقایق باقی مانده هم اتفاقی رخ نداد تا بارسلونا با هدایت ژاوی به عملکرد عالی هفته‌های اخیرش تداوم ببخشید.

 

رئال با وجود قبول سومین شکست فصل همچنان با ۶۶ امتیاز و مقتدارنه صدرنشین است و بارسلونا با ۵۴ امتیاز و یک بازی کمتر به‌ رتبه سوم رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------