کارشناسی داوری جنجالی استقلال و نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 مظفری: گل صحیح استقلال مردود شد/ پنالتی برای نساجی رخ نداد 

در مورد نحوه قضاوت داور بازی استقلال و نساجی، اظهار داشت:  قضاوت بازی استقلال و نساجی به عهده تیم داوری امیر عرب براقی، و دو کمک داور با تجربه مهدی عالیقدر و حسن انتظاری بود. اولین اخطار بازی به بازیکن نساجی به خاطر جلوگیری از حمله موثر در درست بود

 

وی افزود:  برخورد خوب و مناسب داور در دقیقه ۵۲ با بازیکن استقلال و ارام کردن او بعد از خطا، جاگیری عالی او در دقیقه ۵۵ و امادگی جسمانی خوب در دقیقه ۹۲ هیچ خطای روی بازیکن نساجی در محوطه جریمه استقلال رخ نداد و تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. اعتراض کادر فنی استقلال کاملا بی دلیل بود چرا که برگشت توپی که اخر بازی به تیر دروازه نساجی خورد حتی نزدیک خط دروازه هم نبود چه برسد به اینکه وارد گل شده باشد. دقیقه ۱۱۲ با اینکه توپ به دست بازیکن نساجی برخورد میکند ولی خطای هند رخ نداد. دقیقه ۱۱۳ داور به اشتباه گل استقلال را مردود اعلام کرد. بازیکن زننده گل هیچ برخوردی با دروازه بان نساجی نداشت. دروازبان به مدافع تیم خودش برخورد کرد و تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود.

 

کارشناس داوری: پنالتی نساجی دیده نشد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: داور در نیمه دوم دیدار استقلال و نساجی می توانست یک پنالتی برای تیم میهمان بگیرد.

 

حیدر سلیمانی در مورد عملکرد امیر عرب‌براقی و کمک‌هایش در طول ۹۰ دقیقه دیدار استقلال و نساجی اظهار داشت: این مسابقه در ۹۰ دقیقه فقط یک صحنه مشکوک داشت که البته تصمیم عرب‌براقی برای اعلام نکردن پنالتی روی کریم اسلامی درست نبود. در صحنه اول بین بازیکن نساجی و مدافع استقلال اتفاقی نیفتاد اما پس از بلند شدن اسلامی، وقتی وی قصد عبور از مدافع استقلال را داشت، عارف غلامی با پای چپ مهاجم نساجی را زد.

 

وی افزود: غلامی در آن صحنه به عمد پای چپ خود را ستون کرد و مانع عبور کریم اسلامی شد. البته داور نمی‌توانست این صحنه را تشخیص دهد و این کار نیاز به سیستم VAR داشت.

 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد صحنه مورد اعتراض استقلال در وقت‌های تلف شده بازی گفت: توپ پس از برخورد به تیرک دروازه نساجی با فاصله زیادی نسبت به خط دروازه روی زمین افتاد و گل نشد. به همین دلیل تصمیم عرب‌براقی در این صحنه درست بود.

 

 سلیمانی: برخورد توپ به دست مدافع نساجی پنالتی بود/ گل رمضانی به درستی مردود شد 

 در مورد قضاوت تیم داوری دیدار استقلال و نساجی در وقت‌های اضافی این مسابقه اظهار داشت: در دقیقه ۸ نیمه اول وقت اضافی کمک داور اول آفساید صالح حردانی را اعلام کرد که این تصمیم اشتباه بود. البته پس از سوت داور جریان بازی متوقف و بازیکنان ایستادند که در ادامه توپ به گل تبدیل شد. نمی‌توانیم بگویم آن گل اشتباه بود زیرا بازیکنان پس از سوت داور کار را ادامه ندادند.

 

وی افزود: در دقیقه ۱۱۴ پس از ارسال کرنر تیم استقلال توپ به دست شاهین طاهرخانی برخورد کرد. در این صحنه مدافع نساجی فضای بیشتری از خط بدنش را اشغال کرد و می‌توانست دستش را از محدوده توپ خارج کند. این صحنه هند بود و داور باید برای استقلال پنالتی می‌گرفت.

 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان  در خصوص صحنه گل آرمان رمضانی توضیح داد: رمضانی در آن صحنه قبل از زدن ضربه سر مدافع نساجی را با دست شارژ کرد و به همین دلیل برای خودش فضای گلزنی به وجود آورد. به همین دلیل مردود شدن گل صحیح بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------