آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

سمیعی: دست هایی در کار است که استقلال قهرمان نشود، روز سیاه داوری بود/ کریمی: داور 5 پنالتی استقلال را نگرفت



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: حوادث طبیعی در دیدار مقابل فولاد رخ نداد و دست‌هایی در کار است که استقلال بار دیگر قهرمان نشود.

به گزارش فارس، فرشید سمیعی در مورد تساوی یک بر یک دیدار استقلال و فولاد در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: دست‌هایی در کار است که استقلال بار دیگر قهرمان نشود. این حوادث طبیعی نبود و تیم داوری روز سیاهی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فوتبال ما رقم زد. اطمینان دارم این اتفاق عامدانه بود تا جلوی قهرمانی مجدد استقلال گرفته شود. این داوری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هیچ‌گاه در مورد هیچ بازی دیگری مشاهده نخواهید کرد. صحنه‌های 50-50 و صحنه‌هایی که هیچ برخوردی در درون 18 قدم صورت نمی‌گیرد و بازیکن با خودش درگیر می‌شود پنالتی می‌گیرند.

 

وی افزود: امروز دست‌کم دو پنالتی صد درصد استقلال گرفته نشد. چرا؟ چرا داور پنالتی محرزی که مقابل چشمش است و هیچ مشکلی برای دیدن آن ندارد اعلام نمی‌کند؟ جرا باید استقلال همیشه در صدر تیم‌هایی باشد که بابت نگرفتن پنالتی حق‌شان تضییع می‌شود.

 

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سال گذشته ما جدول درست نکردیم اما صدا و سیما برنامه‌ای درست کرد که مشخص شد استقلال بیشترین ضرر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی اشتباهات داوری دیده است. امسال هم بار دیگر این اتفاق افتاده، چرا همیشه ضرر‌کنندگان و ذی‌نفعان از اشتباه داوری یک تیم هستند. چرا همیشه استقلال ضرر می‌کند و یک بار اشتباه داوری به سودش نیست.

 

سمیعی در مورد اینکه آیا از داور شکایت خواهند کرد، گفت: صد درصد، اما مشکل این نیست. بارها شکایت کرده‌ایم، چه فایده‌ای داشته؟ یک هفته به داور بازی نمی‌دهند. می‌گویند مشکل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کرده و بررسی می‌کنیم. به قول تمام پیشکسوتان مستقل داوری روز سیاه داوری رقم خورد. از ابتدای فصل اشتباه پشت اشتباه به ضرر تیم ما بوده است.  مگر می‌شود این همه اشتباه کرد، همه این اشتباهات هم مقابل چشمان داور است.

 

وی در خصوص اینکه اگر ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال بود شاید اتفاقات بدتری رخ می‌داد، توضیح داد: او در تجربه مربیگری‌اش چنین چیزهایی ندیده که یک مربی از قبل آماده باشد تا با الفاظ نامناسب پرتغالی به ساپینتو بی‌احترامی کند. اولین باری است که این چیزها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در عمرش می‌بیند. با این جو فوتبالی باید این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یاد بگیرد.

 

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر حمیدرضا گرشاسبی مبنی بر اینکه داوری تقریبا منصفانه بوده اما کارشناسان داوری تاکید داشتند دست‌کم یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد، گفت: دست‌‌کم دو پنالتی برای ما گرفته نشد، اما در چنین لیگی اولین بار است که برای ما پنالتی صد درصد نمی‌گیرند؟ از ابتدای فصل چند بار اشتباه داوری به ضرر استقلال شده و چند امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست داده‌ایم. همین مسائل می‌تواند قهرمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از ما بگیرد. بحث ما این است که داور می‌بیند و نمی‌گیرد. مشکل ما این است که نمی‌گوییم او نمی‌بیند. به چه دلیل این اشتباهات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای رقیبان استقلال نمی‌بینیم.

 

سمیعی در خصوص اینکه شکایت‌های قبلی استقلال از داوری نتیجه‌بخش بوده، پاسخ داد: خیر جواب نداده، سوال ما این است چرا اشتباهات همیشه به ضرر یک تیم و به سود یک تیم دیگر است. چرا این مسائل تغییر نمی‌کند و برعکس نمی‌شود. مگر نمی‌گویید سهوی است و عامدانه نیست؟ پس چرا همیشه به ضرر ما رخ می‌دهد؟ تا چه زمانی این موضوع ادامه دارد؟ به همین دلیل فوتبال ما رشد نمی‌کند. به همین دلیل نمی‌توانیم بار دیگر قهرمان شویم.

 

وی در خصوص جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور ساپینتو توضیح داد: هنوز این جلسه برگزار نشده، قرار است دوشنبه برگزار شود و احتمالا حضوری خواهد بود.

 

 کریمی: داور 5 پنالتی استقلال را نگرفت/ آجورلو محکم سرجایش است

حجت کریمی بعد از تساوی یک بر یک استقلال مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما خوب بازی کردند و فرصت‌های گلزنی به دست آوردند که از دست رفت. داور هم 5-6 پنالتی را برای ما نگرفت و در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید ان شالله در بازی‌های بعدی.

 

وی در مورد شایعه‌هایی که پیرامون تغییر مدیریت باشگاه استقلال منتشر شده بود، گفت: اینها شایعات است و آقای آجورلو محکم فعلا هستند و مثل فصل گذشته تیم را قهرمان می‌کنند.

 

کریمی در مورد هیجان‌های ساپینتو و اخراجش گفت: این مساله را مدیریت حل خواهد کرد و این رفتار ساپینتو هیجانی است و ما در مسایل فنی دخالتی نمی‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------