آب سرد فرانسوی‌ها بر پیکر تونس/ استرالیا اولین آسیایی صعود کرده



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.

 به گزارش مهر، دیدارهای روز سوم از مرحله مقدماتی گروه D بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های فرانسه - تونس و استرالیا - دانمارک برگزار شد که در پایان این دو دیدار همزمان تیم های فرانسه و استرالیا راهی مرحله بعد شدند. 

 

تیم ملی فوتبال فرانسه در شرایطی به مصاف تونس رفت که پیش از این دیدار با پیروزی در دو دیدار ابتدایی برابر استرالیا و دانمارک ۶ امتیازی شده و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده بود.

 

با این حال تونسی ها که به همراه دانمارک یک امتیازی بودند، با امید به پیروزی برابر خروس های قهرمان دوره گذشته به میدان رفتند تا شاید با شکست استرالیا برابر دانمارک این شانس را داشته باشند که به مرحله بعد صعود کنند.

 

تونس این دیدار را یک بر صفر از قهرمان جهان پیش بود و در حالی که داور هشت دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود در ثانیه های آخر وقت های اضافه گریزمان دروازه تونس را باز کرد تا آب سردی بر پیکر نماینده آفریقا ریخته شود.

 

در دیگر برگزار شده همزمان تیم ملی فوتبال دانمارک که با یک امتیاز شانس کمی برای صعود داشت به مصاف استرالیای ۳ امتیازی رفت که در این دیدار مردان سرزمین کانگورو نمایش بهتری داشتند و یک بر صفر حریف اروپایی خود را شکست دادند و به اولین تیم آسیایی تبدیل شدند که راهی مرحله بعد این مسابقات شدند. 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------