هفته پایانی لیگ برتر انگلیس؛ شکست سیتی در روز جشنواره گل آرسنال



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
- در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی برابر برنتفورد شکست خورد و آرسنال برابر ولورهمپتون جشنواره گل به راه انداخت.

به گزارش ایرنا، هفته سی‌وهشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۹ دیدار همزمان از ساعت ۱۹ پیگیری شد.

 

در این رقابت‌های امشب، منچسترسیتی قهرمان زودهنگام لیگ جزیره در ورزشگاه اتحاد برابر برنتفورد یک بر صفر شکست خورد و پرونده شاگردان پپ گورادیولا با ۸۹ امتیاز و کسب یک جام دیگر بسته شد. ادن پینوک در دقیقه ۸۶ تک گل برنتفورد را به ثمر رساند. سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد در دقیقه ۹۰ وراد بازی شد.

 

آرسنال تیم دوم جدول در ورزشگاه امارات برابر ولورهمپتون به برتری ۵ بر صفر رسید،گرانیت ژاکا در دقایق ۱۱و ۱۴، بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ ، گابریل ژسوس در دقیقه و یاکوب کیویور در دقیقه ۷۸ برای آرسنال گلزنی کردند. توپچی‌ها با این برد با ۸۴ امتیاز و کسب نایب قهرمانی به کارش در این فصل پایان داد.

 

 

منچستریونایتد هم ۲ بر یک از سد فولام گذشت، کنی تته در دقیقه ۱۹ فولام را پیش انداخت اما جیدون سانچو در دقیقه ۳۹ و برونو سانچز در دقیقه ۵۵ دو گل برای یوناتید به ثمر رساندند تا شاگردان اریک تن هاخ با ۷۵ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم، این فصل را به پایان برسانند.

 

نیوکاسل هم که هفته گذشته کسب سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کرد، در هفته پایانی برابر چلسی به تساوی یک - یک رسید.آنتونی گوردون در دقیقه ۹ برای نیوکاسل و کایران تریپیه (گل به خودی) در دقیقه ۲۷ برای چلسی گلزنی کردند.

 

لیورپول هم در یک بازی پرگل برابر ساوتهپتون به تساوی ۴- ۴ رسید. لیورپول با ۶۷ امتیاز در پایان لیگ جزیره در رده پنجم قرار گرفت و سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد.

 

دیگو ژوتا در دقایق ۱۰ و ۷۳، روبرتو فیرمینو در دقیقه ۱۴، کودی خاکپو در دقیقه ۷۲۷۲ برای لیورپول و جیمز وارد پروز در دقیقه ۱۹، کمال الدین سلمانا در دقایق ۲۸ و ۴۸ و آدام آرمسترانگ در دقیقه ۶۴ برای ساوتهمپتون گلزنی کردند.

 

در سایر بازی‌ها، تاتنهام ۴ بر یک برابر لیدز به پیروزی رسید، آستون ویلا دو بر یک برایتون را شکست داد، کریستال پالاس برابر ناتینگهام فارست به تساوی یک - یک رسید، اورتون برابر بورنموث یک بر صفر پیروز شد و لسترسیتی دو بر یک وستهم را از پیش رو برداشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------