واکنش مدیر قرمزها به بلیت یک طرفه کالدرون /مذاکرات پرسپولیس و برانکو فعلا در بن بست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید ناراحتی سرمربی تیمش برای گرفتن پاداش‌هایی که در ابتدای فصل به صورت شفاهی در خصوص آن‌ها صحبت شده بود را برطرف کرده است.

به گزارش ایسنا، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر نساجی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خدا را شکر که با همکاری کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم بردهای پیاپی خود را ادامه دهیم و به صدر جدول برسیم. امیدوارم با همین همدلی به سمت قهرمانی برویم.

 

وی درباره بازگشت کالدرون بعد از تعطیلات گفت: کالدرون گلایه‌هایی بابت پاداش‌هایش که پیش از فصل به صورت شفاهی درباره آن‌ها صحبت شده بود، داشت و با مطرح کردن آن در جلسه هیات مدیره، مصورب شد که این پاداش به کالدرون تعلق بگیرد. قسط اول قرارداد کالدرون پرداخت شد و دوشنبه یا سه‌شنبه به حساب او واریز خواهد شد. همچنین درباره قسط دوم با او مذاکره می‌کنیم و اردوی قطر را هم برای تیم هماهنگ کردیم تا بعد از بازگشت کالدرون از تعطیلات، تیم برای آماده سازی به قطر برود.

  

واکنش مدیر قرمزها به بلیت یک طرفه کالدرون

محمد حسن انصاری‌فرد می‌گوید برخلاف شایعات گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس مشکلی با باشگاه ندارد و حتی با او به جمع‌بندی رسیده‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیرعامل قرمزها می گوید هواداران نگران وضعیت کالدرون نباشند. انصاری فرد بعد از برد مقابل نساجی در این باره توضیح می دهد: «او یک مقدار گلایه داشت که پیش از فصل درباره پاداش‌هایش صحبت شفاهی شده بود و ما در هیئت مدیره مصوب کردیم و به جمع‌بندی رسیدیم که همان پاداشی را که با کالدرون صحبت کرده‌ایم به او پرداخت کنیم. قسط اول پول کالدرون را هم دیشب پرداخت کردیم و روز دوشنبه یا سه‌شنبه به حسابش می‌آید. امشب هم جلسه‌ای برگزار می‌کنیم که ببینیم چطور می‌توانیم قسط دوم را پرداخت کنیم.»

 

او ادامه می دهد: «دیشب جلسه‌ای را در هتل درباره بازیکنان جدید داشتیم که 2-3 گزینه مدنظر او را مورد توجه قرار دادیم تا بتوانیم بازیکن موردنظر کالدرون را جذب کنیم.» او درباره بلیت یک طرفه کالدرون هم می گوید: «بلیت برگشت کالدرون را هم گرفتیم، اردوی قطر را هم هماهنگ کردیم و مشکل خاصی نیست. انشالله بتوانیم انتظارات او را برآورده کنیم.»

 

مذاکرات پرسپولیس و برانکو فعلا در بن بست

امروز قرار بود مذاکرات باشگاه پرسپولیس و برانکو بابت بحث باقی مطالبات سرمربی اسبق سرخپوشان از سر گرفته شود اما فعلا خبر جدیدی اتفاق نیفتاده است.

  

به گزارش فارس، امروز طبق وعده ای که باشگاه پرسپولیس داده بود ادامه مذاکرات وکلای باشگاه با برانکو در زاگرب باید صورت می گرفت.

 

این طور که از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد فعلا اتفاق جدیدی در روند این مذاکرات صورت نگرفته است و فعلا دو طرف در بن بست هستند. 

 

باشگاه پرسپولیس به دنبال پیگیری پیشنهادات سرمربی پیشین خود است و به همین دلیل در حال حاضر نتیجه ای بابت این مذاکرات صورت نگرفته است.

 

برانکو و دستیارانش یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارند. او خواهان همه مبلغ قرارداد و ضمانت چگونگی پرداخت این پول است و از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس به دنبال تخفیف است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------