آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اظهارات پیرلو پس از شکست برابر بارسلونا/ کومان: به مسی گفتم باید زودتر کار را تمام می کردیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سرمربی یوونتوس پس از شکست برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با رسانه ها صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یوونتوس چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا با دو گل مغلوب بارسلونا شد.  آندره‌آ پیرلو پس از بازی گفت: درباره نخستین بازی های مان در این رقابت ها صحبت می کنیم. ما تیمی هستیم که به زمان نیاز داریم و در حال یادگیری هستیم. مطمئن هستم این دیدار برای ما یک درس خواهد بود. برابر بارسا از سطح خود فاصله داشتیم. باید خیلی بهتر شویم تا به آن برسیم. 

 

آلوارو موراتا در این دیدار سه گل برای یوونتوس به ثمر رساند که هر سه توسط VAR مردود اعلام شد. سرمربی ایتالیایی در این رابطه اظهار کرد: نمی دانم در رابطه با گل ها بد شانس بودیم یا نه. باید از خیلی جهات بهتر شویم. 

 

پیرلو درباره درباره بدتر بودن این یوونتوس نسبت به فینال ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان گفت: نمی توان مقایسه کرد. درباره یک تغییر صحبت می کنیم. ما در شروع پروژه مان قرار داریم و باید کمی صبور بود. 

 

سرمربی یوونتوس در مورد نبود کریستیانو رونالدو اظهار کرد: نبودش روی بازی تاثیر داشت. او بازیکن خیلی مهمی برای ما است و در صورت حضورش ما قدرتمند تر می شویم و بهتر بازی می کنیم. امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابد. 

 

 کومان: به مسی گفتم باید زودتر کار را تمام می کردیم

 رونالد کومان معتقد است بارسا شایسته این بود تا در دقایق پایانی با حاشیه امنیت بهتری بازی می کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دومین بازی خود در گروه G لیگ قهرمانان امشب توانست در زمین یوونتوس با دو گل دمبله و مسی پیروز شود تا با شش امتیاز در صدر قرار بگیرد و مسیر صعودش را هموار کند. پس از شکست در ال کلاسیکو و استعفای بارتومئو، بارسا به این پیروزی نیاز داشت.

   

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« موقعیت سازی خیلی مهم است و ما امشب شانس های زیادی ایجاد کردیم. در مجموع برتر از یوونتوس بودیم و معتقدم نتیجه کاملا منصفانه بود. معقتدم می توانستیم زودتر کار را تمام کنیم و از این حیث ضعف داشتیم. از این همه موقعیت باید زودتر استفاده می کردیم و با آرامش بیشتری به دقایق پایانی می رسیدیم. امشب گریزمان دو موقعیت خوب داشت که بدشانسی آورد و یک ضربه اش به تیر خورد. ضربه او عالی بود و فقط شانس نداشت.»

 

 

کومان ادامه داد:« نمی توانم یک نفر را به عنوان بهترین بازیکن معرفی کنم. امشب همه خوب بودند و اطمینان و اعتماد به نفس شان را به رخ کشیدند. بارسا امشب تیمی با شخصیت بود و قدرتش را نشان داد. این بهترین نمایش فصل مان بود.»

  

 

مدافعان میانی:« از ابتدای فصل می دانستیم که در این منطقه با محدودیت بازیکن مواجهیم. اگر یکی دو نفر مصدوم و محروم شوند، به مشکل می خوریم. امشب آرائوخو هم مصدوم شد و دی یونگ جای او را پر کرد و خیلی خوب هم بود. او در هلند دفاع میانی هم بازی کرده است.»

  

بحران مدیریتی:« معتقدم ما فقط باید به مسائل ورزشی فکر کنیم. تیم با استفعای بارتومئو مشکلی نداشت و این موضوع تاثیری روی ما نمی گذارد. نگران این قضایا نیستم و انرژی مان را وقف فوتبال کرده ایم. مسائل مدیریتی دست ما نیست.»

  

کومان در پایان بازی لیونل مسی را در آغوش گرفت. او در این باره گفت:« رابطه بین من و مسی هرگز پیچیده نبود و مشکلی باهم نداشتیم. در ملاقات هایی که داشتیم بی پرده و صریح حرف زدیم و وقتی لئو به تمرینات اضافه شد، همه توانش را برای موفقیت تیم گذاشته و این را در هر بازی نیز نشان داده است. تنها چیزی که با مسی گفتم این بود که امشب باید زودتر کار را تمام می کردیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------