گل‌محمدی: نباید مقابل مس غافلگیر شویم/ITC مغانلو صادر شد



سرمربی تیم پرسپولیس,اخبار امروز,اخبار جدید
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که بازیکنان این تیم آماده جام حذفی هستند و نمی‌خواهند شگفت زده شوند.

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل دیدار با مس نوین کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، یادواره آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: خیلی خوشحالم از این که در این شهر باصفا هستم. جا دارد در این جا از همه هواداران خوب پرسپولیسی کرمانی خودمون تشکر کنم که استقبال خیلی خوبی داشتند و ما را مورد محبت قرار دادند.

  

* شروع جام حذفی؟

اولین بازی در جام حذفی را پیش رو داریم و جام حذفی جامی است که شگفتی در آن زیاد است. باید اولین دیدار را با قدرت شروع کنیم. این جام میانبری برای کسب قهرمانی کشور است و آماده این هستیم که مسابقات را با قدرت شروع کنیم.

 

* شناخت نسبت به مس؟

با تیم مس نوین بازی داریم که در ۶-۵ دیدار اخیرش خیلی خوب نتیجه گرفت و عملکرد خیلی خوبی در لیگ و جام حذفی داشته است. اینگونه نیست که فکر کنیم بازی راحتی را پیش رو داریم. مس نوین با استفاده از جوان های با انگیزه و مربی خیلی خوبش می خواهد. مقابل پرسپولیس خودش را نشان بدهد و بازی خوبی را انجام بدهد. این امر طبیعی است اما باید با تمرکز و عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

  

* جام حذفی و بازی مقابل تیم دسته دومی؟

جام حذفی جام غافلگیری است و نباید مقابل مس غافلگیر شویم. باید متمرکز و با انرژی زیادی بازی کنیم تا بتوانیم این مسابقه را ببریم. با بچه ها هم صحبت کردیم و به آنها گفتیم که مراقب باشند تا اتفاق های ناخوشایندی که می تواند سبب غافلگیری ما شود در این بازی روی ندهد.

  

* انگیزه برای بازی با مس نوین؟

آماده این مسابقه هستیم زیرا تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان هم انگیزه خیلی زیادی دارند تا در اولین بازی جام حذفی خودشان موفق باشند و نتیجه خوبی به دست آورند.

 

 * محروم و مصدوم؟

 خوشبختانه تمام بازیکنان ما آماده و سرحال هستند و بازیکن مصدومی نداریم. همه بازیکنان مان را جمع کرده و به کرمان آورده ایم.

  

* استقاد از مغانلو و ترابی؟ 

تا فردا این موضوع مشخص می شود و اکنون زمان این نیست درباره نفراتی که بازی می کنند صحبت کنم.

 

 ITC مغانلو صادر شد

باشگاه پرسپولیس ITC یا مجوز بازی شهریار مغانلو را دریافت کرد و مهاجم جدید سرخپوشان مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

 

به این ترتیب، اقدام نهایی برای ورود نام این بازیکن به فهرست این فصل بازیکنان در سازمان لیگ انجام شد و متعاقبا نام وی به فهرست آسیایی هم اضافه می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------