مجیدی:هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست / دانشگر از حضور در تمرینات منع شد



استقلال,اخبار امروز,اخبار جدید

فرهاد مجیدی، سرمربی تيم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، ضمن تبریک به هواداران در خصوص دو پیروزی اخیر این تیم در ليگ برتر و جام حذفی گفت: من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم و در این راه همه تلاش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی‌دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال خدشه دار شود.

 

وی افزود: از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می‌کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقب و شخصیت باشگاه را همواره مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداريم و با او برخورد خواهيم كرد. 

 

سرمربی استقلال تصريح کرد: هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.

 

مجیدی دانشگر را از حضور در تمرینات منع کرد/مدافع استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفت

فرهاد مجیدی،محمد دانشگر را به دلیل مسائل انضباطی و رفتار غیرحرفه‌ای از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد.

 

دانشگر بعد از بازی با پیکان با حالتی عصبی از رختکن خارج شد و با یکی از هواداران درگیری لفظی پیدا کرد.

 

حمایت اسماعیلی از دانشگر پس از درگیری در بازی پیکان(عکس) 

در جریان این مسابقه محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی دچار درگیری لفظی شدند و پس از بازی دانشگر با انتشار استوری در اینستاگرامش از همبازی خود معذرت خواهی کرد.

 

اکنون که مشخص شده دانشگر به دلیل رفتارش از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته، اسماعیلی هم از دانشگر حمایت کرد و در اینستاگرام خود درخواست کرد تا حواشی به پایان برسد.

استقلال,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------