یک اتفاق عجیب در استقلال/ شرط عجیب استقلال برای ترانسفر قایدی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال در پایان فصل تمام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته 10 بازیکنی هستند که قراردادهایشان در پایان فصل تمام می‌شود. این خبر خوبی برای آبی ها نیست و در واقع یک اتفاق عجیب در این باشگاه به حساب می‌آید. باشگاههای بزرگ همیشه تلاش می کنند تا با بازیکنان طوری قرارداد امضا کنند که همگی آنها با هم قراردادشان به پایان نرسد. در باشگاه استقلال اما این اتفاق رخ نداده است. حالا این مسئله تبدیل به یک نگرانی بزرگ برای مدیران استقلال و همینطور فرهاد مجیدی شده است. 

 

شرط عجیب استقلال برای ترانسفر قایدی

مهر نوشت: مهدی قایدی ستاره تیم استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که این درخشش مصادف شد با پیشنهادات وسوسه انگیزی که برای او از تیم‌های خارجی رسید.

 

تیم فوتبال استقلال در حالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با قرار گرفتن در صدر گروه سوم راهی یک هشتم نهایی شد که درخشش مهدی قایدی ستاره جوان و بوشهری آنها در این موفقیت بی تاثیر نبود.

 

بدیهی بود بعد از درخشش وافر این بازیکن ۲۲ ساله، پیشنهادات خوبی از تیم‌های ثروتمند حاشیه خلیج فارس به او برسد و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، دو سه تیم متمول حاشیه نشین پیشنهادات اغوا کننده‌ای به او داده‌اند.

 

در این مورد پیگیری‌هانشان می دهد در صحبت‌هایی که از سوی باشگاه با قایدی صورت گرفته، برای ترانسفر این بازیکن جوان یک شرط مهم گذاشته شده و آن شرط هم این است که استقلال یا این فصل را با یک جام به پایان برساند و یا راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

استقلالی‌ها امیدوارند با ادامه درخشش قایدی به همراه دیگر بازیکنان استقلال در این فصل، تیمشان با عبور از الهلال و سایر رقبای آسیایی به فینال این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------