احتمال یک تغییر بزرگ در خط حمله تیم ملی



 تیم ملی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

ورزش سه نوشت: پیش‌بینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.

 

شماره بیست و شماره نُه تیم ملی در سالهای اخیر همواره در اختیار مهدی طارمی و سردار آزمون بوده است. دو بازیکنی که بارها علاقمندان به فوتبال در ایران را به وجد آورده‌اند و در مدت اخیر نیز پیشرفت قابل توجهی در فوتبال اروپا با تیم‌های باشگاهی خود داشته‌اند.

 

مطابق انتظار سردار و مهدی جزو مهاجمان دعوت شده به تیم ملی قرار داشتند اما شاید مهمترین خط خورده تیم ملی مربوط به این پست باشد. کریم انصاری فرد که حدود یک دهه است تقریبا در تمام اردوهای ملی حاضر بوده و شماره ۱۰ ایران را به تن داشت، با تصمیم امیر قلعه‌نویی از اردوی فروردین ماه ایران خط خورد و شهریار مغانلو جایگزین کاپیتان ایران در این پست شد.

 

کمتر کسی است که از علاقه قلعه‌نویی نسبت به مهاجمان بلند قامت و فیزیکی همچون مغانلو بی خبر باشد و این بهترین فرصت برای ستاره گلزن سپاهان است تا بازی و گلزنی در تیم ملی را تجربه کند. البته که این سرمربی با تجربه به هیچ عنوان نمی‌تواند قابلیت‌های سردار و طارمی را نادیده بگیرد اما باید منتظر ماند و دید قلعه‌نویی چه آرایش و سبکی را در خط حمله تیم ایران اتخاذ می‌کند.

 

تشکیل دوباره زوج طارمی-آزمون، حضور یکی از آنها کنار شهریار و یا استفاده از یک مهاجم کاذب کنار یک تمام کننده احتمالاتی است که می‌توان برای خط حمله ایران مدل ۱۴۰۲ متصور شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------