عکس | رونالدو با خاص‌ترین خودروی جهان در مادرید



 رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دوربین بسیاری از افراد کنجکاو تصویر CR7 را با خودروی اسپورت انحصاری فرانسوی اش که تنها 10 مورد از آن در جهان وجود دارد، ثبت کرد.

به  گزارش ورزش سه؛ کریستیانو رونالدو یکی از 10 مشتری خوش شانسی بود که به یکی از منحصر به فردترین مدل‌های بوگاتی یعنی Centodieci در تاریخ این برند لوکس فرانسوی دسترسی دارد.

 

حالا مهاجم پرتغالی و ماشین دیدنی و 1600 اسب بخاری اش در خیابان های مادرید دیده شده است. چشم اندازی که برای همه کسانی که توانستند این ابرخودرو و جواهر واقعی را از نزدیک ببینند، فراموش نخواهد شد.

 

اگرچه این وسیله نقلیه قبلاً دیده شده بود اما این اولین بار است که کریستیانو پشت فرمان اتومبیل خود دیده می شود.

 

کریستیانو رونالدو در حال حاضر چندین مدل بوگاتی دارد، اما سنتودیچی با ارزش ترین دارایی او است. موضوعی که بیهوده نیست زیرا در کل تنها ۱۰ دستگاه از آن ساخته شده است، آن هم به مناسبت 110 سالگی انحصاری ترین برند گروه فولکس واگن که آخرین آنها در پایان سال گذشته به صاحبش تحویل داده شد.

 

اتومبیلی که کریستیانو رونالدو مالک آن است، به طرز جالبی هفتمین خودرو از این سری است و جالب‌تر اینکه دارای شناسنامه پرتغالی است و رنگ آن هم سفید کوارتز است.

 

قیمت آن، همانطور که می توانید تصور کنید، گران است. هنگامی که در پایان سال 2019 وارد بازار شد، ارزش آن هشت میلیون یورو به اضافه مالیات بود. با محاسبه مالیات خودرویی با این کالیبر که در اسپانیا پرداخت می‌شود، صحبت از 10 میلیون یورو بالاتر می‌رود.

 رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

سنتودیچی سفیدرنگ رونالدو یکی از ده مدل تولید شده از این خودروی لوکس است.

 

کریستیانو می‌تواند از عملکرد بی‌رقیب این ابرخودرو که به حداکثر سرعت 380 کیلومتر در ساعت می‌رسد و تنها در 2.1 ثانیه از صفر به 100 می‌رسد، لذت ببرد.

 

عجیب اینکه سنتودیچی کریستیانو رونالدو گران ترین یا منحصر به فرد ترین مدل بوگاتی نیست. این یکی از خاص ترین ها است، اما در بالای لیست نیست.

 

این افتخار مربوط به Bugatti Voiture Noire است، اتومبیلی منحصر به فرد که در سال 2019 به مناسبت 110 سالگی این شرکت ساخته شد و قیمت آن 11 میلیون یورو بدون احتساب مالیات است. برای مدتی این گران‌ترین خودروی جهان بود تا اینکه رولزرویس Boat Tail آمد تا این موقعیت را پر کند.

 

بوگاتی Voiture Noire در زمان خود نیز به اشتباه به کریستیانو رونالدو اعطا شد، اما در واقع متعلق به خانواده فردیناند پیچ، رئیس فقید گروه فولکس واگن است.

 

 رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

گران‌ترین مدل خودروی بوگاتی، Voiture Noire است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------