گل‌محمدی: ما یک پنالتی از دربی طلبکاریم



گل‌محمدی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی پرسپولیس در خصوص درخواست استقلال برای حضور داور خارجی واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دربی حضور یافت و در حالی که خبرنگاران زیادی را در سازمان لیگ می‌دید، صحبتهای خود را آغاز کرد.

 

* صحبت‌های اولیه؟

سرمربی پرسپوليس در‌ ابتدای صحبت‌هایش گفت: آخرین بازی فصل را در پیش داریم و تا اینجای کار خوب جلو آمدیم و قهرمان لیگ شدیم. کارمان هنوز کامل نشده و به دنبال این هستیم تا با قدرت و با جام حذفی تمام کنیم.

 

* شهرآورد ۱۰۱؟

بعضی جاها گفتند چون پرسپوليس لیگ برتر را گرفته و استقلال جام نگرفته انگیزه آن‌ها بیشتر است. انگیزه ما هیچ وقت کم نخواهد شد و باید بیشتر از قبل بجنگیم و تمرکز کنیم. باید در بازی فردا این کار را کنیم. سختی های زیادی داشتیم، بازیکنان در روزهای پایانی لیگ از نظر روحی و بدنی تحت فشار هستند اما فردا به تنها چیزی که فکر می‌کنیم برد و قهرمانی و گرفتن جام است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.۰

 

* تیم استقلال؟

استقلال از نظر فنی کار خوبی را دنبال کرده و تیم قابل احترامی برای ما هستند. با احترام زیادی مقابل آنها قرار می گیریم و باید کم اشتباه باشیم. بازیکنان خوبی دارند که در لحظه تصمیم خوبی می‌گیرد. تقابل دیدنی و جذابی خواهد بود. هر دو تیم فنی خوب هستند و امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

 

* داور خارجی؟

بحث زیادی درباره داور خارجی شده و فشار زیادی شکل گرفته حتی کلیپی هم در این باره منتشر شد که البته سوتی هم داشت. شرایط را در این وضعیت چطور توضیح می‌دهید: بعد از بازی قبلی و توپی که به دست گیورگی خورد هجمه زیادی شکل گرفت. بالای ۹۰ درصد گفتند پنالتی نبود و مثل آن صحنه چندین بار در اروپا شکل گرفت و علیرغم VAR اعلام نشد. اگر قرار به اعلام یک پنالتی در آن بازی بود پنالتی روی عبدی بود که کارشناسان هم تایید کردند. ما روی این مساله تاکیدی نداشتیم. به نظرم این هجمه ها به این دلیل بود که می دانستند احتمالا در حذفی هم شاهد دربی باشیم و از همان زمان هجمه را شروع کردند. ما باید فصل را کامل تر تمام کنیم و جام حذفی و بازی فردا باید بتوانیم فصل را آنطور که دل مان می خواهد تمام کنیم و هنوز راه مان تمام نشده و باید قهرمان شویم.

 

اشتباهات داوری اخیر؟

یحیی با اشاره به بازی نیمه نهایی: برابر هوادار هم دو پنالتی اشتباه علیه شما اعلام شد و در طول فصل هم داوری علیه شما بود. علیه این هجمه ها صحبت تان چیست؟

 

* قضیه چیست؟ همه می‌دانند!

همه متوجه این قضیه شده اند و نیازی به توضیح نیست. آنهایی که فوتبال را خوب می فهمند می دانند قضیه چیست. این مسایل در فوتبال ایران هست و همیشه مطرح می شود. برای تیم داور فردا آرزوی موفقیت دارم و داوران خوبی هستند و امیدوارم بهترین بازیکن بگویم یا بهترین فرد از نظر تصمیم گیری باشند.

 

* بررسی یک فرضیه: باخت با سوت داور؟

سوال: اگر فردا با اشتباه داوری ببازید باز اینطور می‌گویید؟

پاسخ یحیی: اتفاقی که هنوز نیفتاده را حرف نمیزنم. الان باید تمرین خوبی برگزار کنم قبل از بازی و تیم را مهیای بازی کنم. بعد از بازی درباره مسایل فنی و دیگر اتفاقات حرف خواهیم زد.

 

*کار کردن روی ضربات پنالتی؟

با اعتماد به نفس: در طول هفته زیاد کار کردیم و بیرانوند را داریم که در این ضربات فوق العاده است. امیدوارم به آنجا نکشد و بازی سختی است اما هدف مان این است که در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه کار را تمام کنیم.

 

* غایبان دربی؟

مصدوم ما فقط آقای پریرا است و بقیه بازیکنان در رقابت برای بازی هستند.

 

* یک تیم متحد آماده دربی

سوال: استفاده از وحید امیری در پست جلو و چرا اینقدر پست او تغییر می یابد؟

یحیی: ارنج و ترکیب بر اساس نیاز تیم اعلام می شود. وحید بازیکنی است که اصلا در فوتبال ایران تکرار نمی شود و برای او آرزوی موفقیت دارم. او الگوی مناسبی می توتند برای فوتبال باشد دوست ندارم هیچ وقت فوتبالش تمام شود و کاش ۲۰ سال دیگر می توانست کار کند. او تاثیرگذار است و بازیکنان را هم متحد می کند. عیسی هم انگیزه زیادی دارد و ما یک تیم هستیم و مجموعه خوب از بازیکنان دور هم جمع شدیم تا کارهای بزرگی کنیم. قابل تقدیر هستند. بازیکنانی که در شرایط سخت کارهای بزرگی کردند. علیرغم تمام مشکلات گلایه نکردند و فقط جنگیدند. به تک تک شان احترام میگذازیم و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

 

* دبل قهرمانی مثل پروین و برانکو؟

با تمجید از ایوانکوویچ: همه می دانیم زمان برانکو با توجه به مشکلاتی که بود تیم را خوب جمع کردند و افتخارات زیادی را کسی کردند. الگوی بزرگی برای مربیان جوان بودند و خودم از ایشان و رفتار و شخصیت ایشان یاد گرفتم. مربیانی که با پرسپوليس شروع کردند مثل آقای پروین که دوران بی پولی را پشت سر گذاشتند. همه مربیان دوران پرسپوليس قایل احترام هستند و برانکو هم زحمت کشیده و به وجودشان افتخار می کنم و امیدوارم بتوانیم راه آنها را به خوبی دنبال کنیم.

 

* پاسخ مبهم یحیی به پرسش مهم

سوال: آینده شما در فصل آینده؟

یحیی: الان واقعا راجب این مسایل که بخواهیم ذهن را درگیر کنیم وقت مناسبی نیست. یک سال دیگر با تیم قرارداد دارم. بعد از بازی برای چگونگی همکاری با مدیران جلسه خواهیم داشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------