واکنش رییس سازمان خصوصی‌سازی به تعویق مجمع استقلال | معیارهای انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس مشخص شد



 باشگاه استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رییس سازمان خصوصی‌سازی از به تعویق افتادن مجمع باشگاه استقلال خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین قربان‌زاده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "امروز صبح در مجمع باشگاه استقلال حضور پیدا کردم و علیرغم فوریت لازم در تعیین تکلیف مدیریت باشگاه‌ها و آمادگی برای انتخاب هیات مدیره جدید بر اساس نتیجه عملکرد کمیته نظارت مشترک که حاصل بررسی رزومه و انجام مصاحبه با ۲۸ نامزد عضویت هیات مدیره بود، به درخواست وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهارنظر نهایی ایشان، تا ۱۰ صبح روز یکشنبه تنفس اعلام شد.

 

ان شاءالله این آخرین تعویق و تنفس باشد".

 

بر اساس این گزارش، قرار بود مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صبح و عصر امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار شود.

 

 باشگاه استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

معیارهای انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس مشخص شد/ وفاداری، مهمترین شاخصه مدیریت

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش، توضیحاتی را در خصوص برگزاری جلسه مجمع سرخابی‌ها ارائه کرد.

 

به گزارش فارس، مرتضی فلاح در خصوص برگزاری جلسه مجمع باشگاه استقلال، اظهار داشت: قرار بود در این مجمع تعیین اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اقدام شود. عدم هماهنگی بین وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش مقرر شد مدتی بها عنوان تنفس برای مجمع اقدام شود تا نسبت به بررسی کامل صلاحیت تخصصی فنی و اجرایی اعضای هیات مدیره از طریق دستگاه ورزش اقدام شود و در جلسه بدوی با اعامال صلاحیت های مدیریتی و سایر موضوعات به معرفی افراد دارای صلاحیت اقدام شود.

 

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش در مورد اینکه ملاک و معیار انتخاب افراد چیست، گفت: بحث‌های تخصصیِ مالی و معاملاتی، آشنایی به مسائل ورزشی وحقوق ورزشی، کلیات دو باشگاه و معضلاتشان، درآمدزایی و ایجاد درآمدهای پایدار برای دو باشگاه است. مهمترین شاخصه این است که وفادار باشند و به آن شرکت تعهد داشته باشند. در راستای اعمال نظارت حداکثری وزارت ورزش و وزارت اقتصاد، مقرر شد اعضای هیات مدیره تیمی باشند که در کلیه امورات هم‌پوشانی داشته باشند و نسبت به انجام امورات دو شرکت به نحو احسن اقدام کنند.

 

وی در مورد اینکه متولی برگزاری جلسه امروز چه نهادی بود، عنوان کرد: 3 دستگاه وزارت اقتصاد، ورزش و دادگستری عضو اصلی مجمع هستند. طبق رویه و سنوات گذشته متولی عام و خاص در حوزه تخصصی ورزش، وزارت ورزش است و مجمع را برگزار می‌کند اما با توجه به اختلاف نظراتی که قبلا بین دو دستگاه ایجاد شده بود، با تعاملات انجام شده برای رفع اختلافات، فی الحال این مجمع با هماهنگی وزارت خانه برگزار شده اما قرار نبود اعضای هیات مدیره مشخص شوند

 

فلاح افزود: قبلا قرار بود کارگروهی برای تعیین و بررسی صلاحیت اعضای هیات مدیره و حتی صلاحیت امنیتی آن‌ها از سوی مراجع مربوطه، اقدام کند که این موضوع در حال بررسی است. امیدوارم در چند روز آتی این کار انجام شود. مجمع باشگاه پرسپولیس هم ان‌شاالله به همین منوال خواهد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------