کلوپ: فیفا، یوفا بس کنید!



 کلوپ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سرمربی لیورپول به انتقاد از زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، کمتر از سه ماه دیگر جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر آغاز می‌شود. برای اولین بار در تاریخ جام‌جهانی در زمستان برگزار می‌شود. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به شدت از زمان برگزاری این رقابت‌ها انتقاد کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال لیورپول نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی با لحنی کنایه آمیز گفت: این جام‌جهانی در زمان اشتباه و به دلایل اشتباه برگزار می‌شود. همه می‌دانند که این کار درست نیست اما هیچ کس به اندازه کافی در مورد آن صحبت نمی‌کند، وقتی به فشار بسیار زیاد روی بازیکنان در این فصل فکر می‌کنم واقعا عصبانی می‌شوم. چیزی باید تغییر کند. خانم ها و آقایان، فیفا، یوفا: بس کنید!

 

او در ادامه صحبت های خود افزود: این موضوع یعنی برگزاری جام جهانی در کوران رقابت ها مثل بحران آب و هوا است. در مورد این موضوع نیز همه می‌دانند که ما باید چیزی را تغییر دهیم فقط خیلی کم این تغییر اتفاق می‌افتد.

 

گرما هوا سبب شده است تا فیفا تصمیم بگیرد برای اولین بار جام جهانی را در زمستان برگزار کند. قطر همچنین به دلیل نقض حقوق بشر و نحوه برخوردش با کارگران خارجی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

پس از اعتراض تیم‌های باشگاهی و ملی به زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ که در گرم ترین شرایط آب و هوایی در قطر برگزار می‌شود، فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا اعلام کرد جام جهانی ۲۰۲۲ در زمستان برگزار خواهد شد.

 

هر چند در انگلیس همه مخالف برگزاری جام جهانی قطر در زمستان هستند اما در آلمان شرایط متفاوت است. کارل هاینس رومینیگه موافق برگزاری جام جهانی قطر در زمستان بود، این در حالی است که تئو سوان سیگر، رییس سابق فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در زمستان تهدیدی برای وحدت و یکپارچگی فوتبال آلمان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------