کاپیتان پرسپولیس تغییر کرد



  پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
آرایش فنی پرسپولیس در تمرینات روزهای اخیر نشان از غیبت قطعی چند بازیکن در نخستین بازی فصل بیست و دوم لیگ برتر دارد.

به گزارش خبر ورزشی؛ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای نمایشی قابل قبول در ابتدای لیگ برتر فصل پیش رو نشان از ایجاد تغییراتی در ترکیب این تیم دارد.

 

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نه تنها با ورود و خروج بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی از لیست پرسپولیس روبرو است بلکه باید غیبت چهار بازیکن تیمش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در تقابل با ذوب آهن تحمل کند.

 

امید عالیشاه به دلیل محرومیت انضباطی نمی‌تواند بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو ببندد تا کمال کامیابی نیا گزینه نخست کاپیتانی تیم در اصفهان شود.

 

همچنین وحدت هنانوف و حامد پاکدل به طور قطع نمی‌توانند پرسپولیس را در سفر به اصفهان همراهی کنند. وحید امیری نیز همچنان دوران نقاهت طولانی مدت خود را به دلیل عمل جراحی کمر پشت سر می‌گذارد و تا پایان شهریورماه قادر به بازی کردن برای پرسپولیس نیست.

 

با این حال بازگشت میلاد سرلک هافبک ملی این تیم به همراه مهدی عبدی به تمرینات گروهی باعث آرامش بیشتر گل محمدی شده است. کمبود مهاجم در لیست بازیکنان فعلی سرخپوشان منجر به تمرکز کادر فنی روی گلزنی عبدی شده است تا او گزینه نخست باز کردن دروازه ذوب آهن لقب بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------