بارسلونا در آغاز راه ذوق هوادارانش را کور کرد /پاری‌سن‌ژرمن دومین بردش را با تحقیر مون‌پولیه کسب کرد



  لالیگا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شاگردان ژاوی هرناندس در اولین هفته از فصل جدید لالیگا کام هوادارانی را که از خریدهای تابستانی این باشگاه ذوق زده شده بودند، تلخ کردند. 

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته اول لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف رایووایکانو رفت و این بازی را با یک تساوی ناامیدکننده بدون گل به پایان رساند.

 

در این بازی که بیش از هر چیز کارت زرد (شش تا برای رایووایکانو و سه تا برای بارسلونا) داشت، بارسلونا با وجود برتری در تملک توپ و موقعیت گلزنی در نهایت نتوانست دروازه حریف را باز کند. این در حالی بود که سه تا از بازیکنان جدید این تیم، روبرت لواندوفسکی، رافینیا و آندریاس کریستنسن در ترکیب اصلی حضور داشتند. بارسلونا نه تنها این بازی را نبرد بلکه کاپیتانش سرخیو بوسکتس را هم به دلیل دریافت کارت زرد دوم در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای بازی بعدی از دست داد.

 

پیش از این بازی هم دو مسابقه برگزار شده بود که در اولی سلتاویگو مقابل میهمان خود اسپانیول 2 - 2 مساوی کرد و ویارئال در خانه تیم رئال وایادولید با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

 

امروز دو بازی دیگر در هفته اول لالیگا برگزار می‌شود که در یکی از آنها کادیس پذیرای رئال سوسیه‌داد است (20:00) و در دیگری والنسیا از جیرونا پذیرایی می‌کند (22:00).

 

 لوشامپیونه| پاری‌سن‌ژرمن دومین بردش را با تحقیر مون‌پولیه کسب کرد

قهرمان فصل گذشته لیگ یک فرانسه با کسب یک پیروزی پرگل برابر مون‌پولیه هفته دوم این رقابت‌ها را پشت سر گذاشت.

 

  لالیگا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش   تسنیم، در دومین شب از هفته دوم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میهمان خود مون‌پولیه را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد.

 

در این بازی ساکو بازیکن مون‌پولیه که در دقیقه 39 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، نیمار در دقایق 43 (از روی نقطه پنالتی) و 52، کیلیان امباپه در دقیقه 69 و رناتو سانچس در دقیقه 88 برای PSG‌ گلزنی کردند، ضمن اینکه امباپه در دقیقه 23 یک پنالتی هدر داد و گل سوم نیمار هم در دقیقه 85 توسط VAR مردود اعلام شد. وهبی خضری در دقیقه 58 و شاتو در دقیقه 2+90 هم دو گل مون‌پولیه را زدند.

 

پاریسی‌ها با کسب دومین برد متوالی‌شان در این فصل لوشامپیونه شش امتیازی شدند و به صدر جدول برگشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------