افت آزمون در بوندس لیگا به روایت روس‌ها/عکس



 آزمون ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
یک رسانه روسیه به افت ستاره ایرانی سابق زنیت در بوندس لیگا پرداخت. 

به گزارش خبرآنلاین، شب گذشته در چارچوب هفته سوم بوندس لیگای آلمان بایرلورکوزن در خانه به مصاف هوفن‌هایم رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

 

در این مسابقه سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب اصلی لورکوزن حضور داشت. او یک موقعیت گلزنی را به اشتباه از پاتریک شیک گرفت.

 

عملکرد سردار آزمون در بوندس لیگا باعث شده تا رسانه های روسیه از افت ستاره ایرانی بعد از انتقالش از زنیت به آلمان بپردازند.

 

سایت «eurostavka» روسیه در این زمینه نوشت: سردار آزمون بازیکن سابق زنیت و مهاجم بایرلورکوزن از حضور کمش در ترکیب تیم جدید رنج می برد. اما ایجنت این بازیکن درباره بازی این مهاجم در باشگاه آلمانی ابراز رضایت دارد.

 

مهدی حق تعالی، مدیر برنامه مهاجم سابق زنیت، گفت: سردار در آلمان خوب کار می کند. او در بایرلورکوزن خوشحال است و می خواهد با این باشگاه به اهداف زیادی برسد. مشکلی نیست.

 

وی افزود: او به باشگاه و به سرمربی تیم سیوان اعتقاد دارد. بایرلورکوزن خانواده ای است که در آن به یکدیگر احترام می گذارند.

 

آزمون فصل گذشته در بوندسلیگا 9 بازی انجام داد و در مجموع 40 دقیقه بازی کرد. سردار در فصل جدید در دو دیدار ابتدایی 57 دقیقه بازی کرد. قرارداد این بازیکن ایرانی با لورکوزن تا سال 2027 اعتبار دارد.

 

 آزمون ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------