جواد نکونام: فحش می دهند چون برای فحش های شان هیچ بهایی نمی پردازند!



 جواد نکونام,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
جواد نکونام نسبت به اتفاقات بازی روز جمعه تیمش مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد. درباره اتفاقات تلخی که نمادش تصویر پدری بود که به ناچار گوش فرزندش را گرفته بود بلکه توهین ها را نشنود. 

 دیدار روز جمعه تیم‌های پرسپولیس و فولاد حواشی بسیاری را به همراه داشت و اعضای تیم فولاد پس از بازی شدیدا از فحاشی هواداران پرسپولیس شاکی بودند. در جریان این مسابقه بخشی از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی شعارهایی علیه جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، وریا غفوری و مهدی شیری سر دادند که این موضوع ناراحتی باعث ناراحتی فولادی‌ها شد و نکونام و هاشمی‌نسب هم پس از بازی به این رفتارها واکنش نشان دادند.

 

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد در گفتگو با خبرآنلاین ضمن ابراز ناراحتی از این شعارها گفت: بعد از چند ماه تماشاگران به ورزشگاه آمدند و من خیلی دوست داشتم که این اتفاق به جذاب شدن فوتبال ما کمک کند ولی در بازی اتفاقاتی افتاد که باعث ناامیدی شد. خانواده‌های ما چه گناهی کرده‌اند که از دقیقه یک تا 90 باید این همه توهین بشنوند و حتی در تصاویری که منتشر شد هم دیدیم که پدرانی که با فرزندشان به ورزشگاه آمده بودند گوش آن‌ها گرفته بودند تا این شعارها را نشنوند. این واقعا اتفاق خوبی نیست و من واقعا نمی‌دانم درباره رفتار دیروز که بار اول هم نبود چه بگویم.

 

او در ادامه افزود: به نظر من دلیلی که این اتفاق رخ می‌دهد این است که فحاشی برای این افراد هیچ هزینه‌ای ندارد. اینکه بگوییم از جای دیگری عصبانی هستند پاک کردن صورت‌مسئله و بهانه‌تراشی است. این افراد به ورزشگاه می‌آیند و خیلی راحت و بدون هیچ هزینه‌ای فحاشی می‌کنند. این قضیه مربوط به یک تیم هم نیست و هیچ آسیب و محرومیتی هم برای آن‌ها نیست و هیچ‌گونه برخوردی با آن‌ها و تیم‌هایشان نمی‌شود. این اتفاق مدام تکرار می‌شود و ادامه دارد و هیچ غرامتی هم نمی‌دهند.

 

نکونام افزود: امروز به من فحش می‌دهند و به مهدی هاشمی‌نسب توهین می‌شود، دفعه بعد به داور فحاشی می‌کنند. آقایانی که انقدر این ماجرا را سهل گرفته‌اند و خودشان و مسئولان مربوطه که کار فرهنگ‌سازی را انجام نمی‌دهند یادشان باشد که این مسیر ادامه دارد و یک بار به مربی حریف است، یک بار به داور و دفعه دیگر ممکن است خدایی نکرده به خودشان هم توهین شود. من رنگی به قصه نگاه نمی‌کنم و بحثم تمام تیم‌هاست. باید یک نگاه مسئولانه‌تری وجود داشته باشد و طوری با این افراد برخورد شود که انقدر هزینه داشته باشد که اصلا خودشان جلوی این کار را بگیرند. وقتی طرف روی سکوها ببیند فحاشی برای تیمش هزینه دارد اگر کسی هم کاری کند با آن برخورد می‌کند.

 

 خبرآنلاین  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------