آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

واکنش ها به اقدام عجیب کامرانی‌فر برای لغو انتخابات فدراسیون فوتبال / تاج: در ۱۴ سال حضورم در فدراسیون چنین اتفاقی را ندیده بودم



انتخابات فدراسیون فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه نظارتی و حاکمیتی ما این است که بررسی کنیم چرا فدراسیون فوتبال نیمه‌شب بیانیه داد و انتخابات را لغو کرد.

 به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال قرار است از ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شود. نیمه‌شب گذشته ناگهان خبری در سایت فدراسیون منتشر شد مبنی بر اینکه این انتخابات لغو شده است. البته پس از برگزاری جلسه هیئت رئیسه، این تصمیم هم لغو و اعلام شد که انتخابات طبق برنامه برگزار خواهد شد.

 

سیدحمید سجادی صبح امروز (سه‌شنبه) در گفت و گویی و در پاسخ به این سوال که مگر اشکالاتی که در بیانیه فدراسیون مطرح شده بود، پیش از این هم معلوم نبود که در نیمه‌شب انتخابات لغو شود؟ اظهار کرد: باید به این موضوع رسیدگی شود. این وظیفه نظارتی و حاکمیتی ماست که ورود کنیم که چرا این اتفاق رخ داده است.

 

وی افزود: یک خبر شفاهی به من رسید که ۲ نفر از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با این بیانیه مخالفت کرده و خواهان برگزاری مجمع انتخاباتی بودند. صبح تلاش کردم با اعضای فدراسیون یا حراست وزارت ورزش تماس بگیرم اما به هر دری زدم نتوانستم.

 

 تاج: در ۱۴ سال حضورم در فدراسیون چنین اتفاقی را ندیده بودم 

مهدی تاج پیش از آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال درباره اعلام خبر لغو و سپس برگزاری انتخابات گفت: تاکنون چنین چیزی ندیده بودم.

 

وی ادامه داد: این اتفاق سابقه نداشته و در ۱۴ سال حضورم در فدراسیون چنین اتفاقاتی را ندیده بودم.

 

 افشاریان: کامرانی‌فر طبق تحلیل‌های خودش تصمیم به لغو انتخابات گرفت 

انتخابات فدراسیون فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

خداداد افشاریان پیش از شروع مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: چیزی که الان می‌بینید این است که انتخابات برگزار می‌شود. شب گذشته حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال طبق تحلیل‌های خودش تصمیم به لغو انتخابات گرفت اما هیئت رئیسه در جلسه‌ای مفصل تصمیم گرفت که برگزار شود.

 

وی در مورد اینکه اصولی عنوان کرده که هیئت رئیسه در جریان لغو انتخابات نبوده است، گفت: ایشان درست گفته، او سخنگوی فدراسیون است و ما اکنون برای برگزاری انتخابات فدراسیون اینجا حضور داریم.

 

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که با توجه به مطرح کردن لغو انتخابات فدراسیون، حضور کامرانی‌فر در مجمع غیرقانونی است، گفت: خیر، این حرف را نزنید.

 

افشاریان درباره اینکه به نظر می‌رسید متن شب گذشته فدراسیون فوتبال از مدت‌ها قبل آماده شده بود، گفت: باور کنید همان چیزی که شما خبر دارید، من هم خبر دارم!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------