گتوزو سرمربی والنسیا شد/ توافق اینتر با اینزاگی



 باشگاه والنسیا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
جنارو گتوزو، سرمربی سابق ناپولی، رسما به عنوان سرمربی جدید باشگاه والنسیا انتخاب شد. 

به گزارش ورزش سه، گتوزو که پس از ترک نیمکت ناپولی در سال گذشته دیگر هدایت تیمی را برعهده نگرفته بود، پس از یک سال بار دیگر به دنیای فوتبال برگشت. 

 

والنسیا که پس از پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ همکاری‌اش با خوزه بوردالاس را پایان داده بود، به دنبال یافتن جایگزینی برای این مربی بود و تصمیم گرفت این مربی ایتالیایی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند. 

 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، پیش از این خبر داده بود که باشگاه والنسیا قصد دارد قراردادی دو ساله با گتوزو امضا کند و دستمزد او در این قرارداد سه میلیون یورو در هر فصل با بند پاداش در نظر گرفته شده است.

 

گتوزو شب گذشته پس از ورود به خاک اسپانیا در گفتگو با رسانه‌های محلی اظهار داشت:« من بسیار خوشحال هستم. این اولین باری است که به والنسیا آمده‌ام و بسیار خوشحال هستم و به این که قرار است هدایت این تیم را برعهده داشته باشم افتخار می‌کنم. از این که با باشگاهی فرهنگی و قدیمی با تاریخ و افتخارات زیاد قرارداد امضا کرده‌ام بسیار خوشحال هستم.»

 

او با اشاره به برنامه رسمی معارفه‌اش به عنوان سرمربی این تیم اضافه کرد:« هواداران بسیار هیجان‌زده هستند و من هم همینطور. ما فردا می‌توانیم در نشست خبری درباره همه چیز صحبت کنیم و پس از آن باید کارمان را با تلاش زیاد آغاز کنیم.»

 

پیش از این بعضی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که هواداران والنسیا از حضور گتوزو در این تیم راضی نیستند، چرا که او را فردی نژادپرست و زن ستیز می‌دانند.

 

***

 

توافق اینتر با اینزاگی برای تمدید قرارداد

سران باشگاه اینتر با سرمربی این تیم برای تمدید قرارداد تا تابستان ۲۰۲۴ به توافق دست پیدا کردند.

 باشگاه والنسیا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، سیمئونه اینزاگی تابستان سال قبل بود که بعد از جدایی آنتونیو کونته هدایت اینتر را برعهده گرفت.

 

اینتر با هدایت اینزاگی نتوانست از عنوان قهرمانی خود در سری A دفاع کند با این حال تا هفته پایانی با میلان رقابت داشت.

 

سران باشگاه اینتر از عملکرد اینزاگی رضایت دارند و با او برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند.

 

طبق اعلام اسکای اسپورت ایتالیا به زودی قرارداد اینزاگی تا تابستان سال ۲۰۲۴ تمدید خواهد شد و باید منتظر تغییرات در اینتر با این مربی جوان بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------