لوکادیا: قانون اجازه نمی‌دهد برای تیم ملـــــی ایران بازی کنم



 یورگن لوکادیا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

بعد از دبل مقابل نفت مسجدسلیمان، حالا یورگن لوکادیا جای خود را در قلب هواداران پرسپولیس باز کرده و به بازیکنی محبوب میان آنها تبدیل شده است. در اینستاگرام به بیش از یک میلیون فالوور رسیده و در ورزشگاه هم هر کسی او را می‌بیند، با احترام سمتش می‌رود و از او بابت درخشش در پرسپولیس قدردانی می‌کند.

 

همین مسأله باعث شده تا برخی هواداران دنبال تمدید قرارداد او باشند و البته عده‌ای هم از او بخواهند برای تیم ملی ایران بازی کند. اینها را با لوکادیا در میان گذاشتیم و مهاجم شماره 4 و هلندی پرسپولیس به تمام آنها واضح و روشن پاسخ داد.

 

اول از همه درباره بازی با نفت صحبت کنیم. اینکه دو گل زدی که از نظر داور یکی از آنها آفساید بود. یک گل دیگر هم به ثمر رساندی که داور به اشتباه مردود اعلام کرد. چه صحبتی در این رابطه داری؟

من هیچ کنترلی روی تصمیماتی که داور می‌گیرد، ندارم. به همین خاطر هیچ نگرانی خاصی احساس نمی‌کنم. اگر من می‌خواستم در مورد آن آفساید رویاپردازی کنم و نگران شوم، قطعاً نمی‌توانستم در نیمه دوم 2 گل بزنم. در چنین شرایطی شما باید از این اشتباه‌ها و مسائلی که رخ می‌دهد بگذری و تلاشت را ادامه بدهی تا به موفقیت برسی. همان کاری که من در مسجدسلیمان انجام دادم.

 

پرسپولیس از 6 بازی 14 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد. با تیمی که شما دارید، آیا از حالا می‌توانی قول قهرمانی بدهی؟

نه، این منطقی نیست که شما در پایان هفته ششم قول قهرمانی بدهید. با این حال می‌توانم بگویم آن کاری را که تا الان انجام دادیم را ادامه می‌دهیم و احتمالاً با انجام این کار، قهرمانی هم به ما می‌رسد. این موضوع البته به فاکتورهای دیگری نظیر داوران، مصدومیت و... بستگی دارد اما وقتی ما بازی کرده و همدیگر را حمایت کنیم، باور دارم می‌توانیم شانس زیادی برای قهرمانی لیگ داشته باشیم.

 

هم در فضای مجازی و هم در ورزشگاه به بازیکنی محبوب میان هواداران پرسپولیس تبدیل شده‌ای. از این همه حمایت و توجه متعجب نشده‌ای؟

نه، تعجب نکرد‌ه‌ام. عادت دارم که به من توجه بشود. فکر می‌کنم مردم مرا بابت اینکه انسان متواضعی هستم، دوست دارند. آدمی نیستم که به مردم بی‌احترامی کنم. من خودم هستم و خودم می‌مانم. چه ببازیم و چه ببریم و فکر می‌کنم این یکی از دلایل توجه هواداران به من است.

 

بحث‌هایی هم در مورد تمدید قرارداد تو وجود دارد. آیا مذاکره‌ای انجام شده؟

این موضوعی است که بعداً باید در موردش صحبت کنم. الان نمی‌توانم چنین تصمیمی بگیرم، چون باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فعلاً باید روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنیم.

 

کمی هم درباره گروه ایران در جام جهانی صحبت کنیم. آیا می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم؟

من در این مورد با چند تا از هم‌تیمی‌هایم حرف زدم. معتقدم ایران شانس خوبی دارد که حداقل به دور دوم برسد. رخ دادن این اتفاق سخت است اما غیرممکن نیست. من در جام جهانی قطعاً طرفدار ایران هم هستم و برای تیم شما دعا می‌کنم.

 

شنیدم بخشی از هواداران از تو خواسته‌اند برای تیم ملی ایران بازی کنی. آیا خودت چنین موضوعی را شنیده‌ای؟

من پاسپورت ایرانی ندارم. من اگر 5 سال در ایران بازی کنم، می‌توانم پاسپورت بگیرم؟

 

بستگی به شرایط دارد.

فکر نمی‌کنم قانون به من اجازه بدهد برای تیم ملی ایران بازی کنم.

 

اگر همه چیز فراهم باشد، خودت دوست‌ داری چنین اتفاقی رخ بدهد؟

نمی‌دانم. واقعاً تا امروز به آن فکر نکرده‌ام که بخواهم پاسخ این سؤال را بدهم.

 

 

 ایران  ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------