رئال رکورد خود را تکرار کرد | آنچلوتی: از حضور در رئال احساس افتخار می‌کنم



 رئال مادرید ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رئال مادرید با پیروزی که برابر اتلتیکو مادرید به دست آورد رکوردی را که پیش از این به نام خودش ثبت شده بود تکرار کرد. 

 به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، رئال مادرید در حساس ترین بازی هفته ششم رقابتهای لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و توانست در این بازی که در واندامترو پولیتانو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

 

شبکه آماری اوبتا اعلام کرد که رئال مادرید برای سومین بار در تاریخ خود توانسته است که در هر ۹ بازی آغازین فصل خود به پیروزی دست پیدا کند.

 

رئال در ۶ بازی لالیگا، دو بازی لیگ قهرمانان اروپا  و یک بازی سوپر جام به پیروزی دست پیدا کرده است تا ۱۰۰ درصد آمار پیروزی را در اختیار داشته باشد. پیش از این هم رئال در فصل های ۱۹۶۱-۱۹۶۲ و ۱۹۶۹ و ۱۹۶۸ موفق شده بود که در ۹ بازی آغازین فصل به پیروزی دست پیدا کند.

 

رئال با پیروزی که برابر اتلتیکو مادرید به دست آورد با ۱۸ امتیاز به صدر جدول رده بندی بازگشت. بارسلونا با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد این درحالی است که اتلتیکو مادرید تنها با ۱۰ امتیاز در رده هفتم است.

 

آنچلوتی: از حضور در رئال احساس افتخار می‌کنم

سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید راضی است. او به ستایش از رودریگو پرداخت. 

 

 رئال مادرید ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در حساس ترین بازی هفته ششم رقابت های لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

 

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: از پیروزی در داربی خوشحال هستیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. با دو گل از حریف پیش افتادیم و بسیار خوب دفاع کردیم. هدف ما به جریان آوردن توپ در بین خطوط حریف و بازی عمودی بود. با این تاکتیک دو گل به ثمر رساندیم. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که اکنون نوبت دفاع خوب از گل های خود است. در نیمه دوم انگیزه کمتری داشتیم و از گل های خود دفاع کردیم.

 

او ادامه داد: می‌توانستیم به راحتی روی ضد حملات گل‌های دیگری به ثمر برسانیم. ما از ابتدای فصل خوب بازی کرده‌ایم و حتی بدون کریم بنزما هم به پیروزی دست پیدا می‌کنیم. قبول دارم که باید تیم همواره پیشرفت کند اما واقعا نمی‌توانم بیشتر از این از بازیکنان بخواهم. ما در همه بازی های خود به پیروزی دست پیدا کرده‌ایم و این نشان می‌دهد که تیم خوبی هستیم. من از مربیگری در رئال و آموزش چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

 

آنچلوتی درباره رودریگو زننده گل نخست رئال گفت: او بازیکن بسیار باهوشی است و می‌داند که از توانایی های خود چگون بهره بگیرد. رودریگو گل زیبایی به ثمر رساند. او سرعت بالایی دارد و توان بازی کردن در هر پستی را دارد.

 

رئال مادرید با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و با اقتدار به صدر جدول رده بندی بازگشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------