پورتو - لورکوزن/ یک جدال خاص برای ایرانی‌ها!



لیگ قهرمانان اروپا  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پورتو و بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار می‌گیرند. نکته اصلی این دیدار تقابل دو مهاجم ایرانی در بازی است. 

به گزارش ایسنا، در ادامه دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب چند دیدار برگزار می‌شود که به بررسی این دیدارها می‌پردازیم. 

 

گروه A 

لیورپول - گلاسکورنجرز

آژاکس- ناپولی

 

دیگر باید وضعیت تیم لیورپول را به یک تیم بحران زده تشبیه کرد که این هفته هم در لیگ نتوانست برنده شود و برابر برایتون ۳ بر ۳ متوقف شد. شاگردان کلوپ به بدترین شکل ممکن فصل را شروع کردند و شرایط بدی دارند. شاید اگر این دیدار نیز با برد به پایان نرسد، کلوپ در خطر اخراج قرار گیرد. به همین خاطر دیدار با گلاسکو اهمیت زیادی دارد. لیورپول با یک برد و یک باخت با ۳ امتیاز در رده سوم گروه است. 

 

در دیگر دیدار این گروه ناپولی صدرنشین لیگ ایتالیا باید به هلند برود و در دیداری حساس برابر آژاکس قرار گیرد که در رده دوم جدول لیگ هلند است. تیم برنده این دیدار می‌تواند گام بلندی برای صعود به دور بعدی بردارد.

 

گروه B

پورتو - بایر لورکوزن 

 بروخه - اتلتیکومادرید

 

در یک دیدار مهم برای ایرانی‌ها که جذابیت زیادی هم خواهد داشت، پورتو با مهدی طارمی در خط حمله دیدار بایر لورکوزن می رود که سردار آزمون را در اختیار دارد ولی ممکن است آزمون مانند دیدارهای قبل از ابتدا در بازی نباشد. لورکوزن بعد از باخت ۴ بر صفر برابر بایرن مونیخ در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و جیوانی سیوانه سرمربی این تیم روی لبه تیغ قرار دارد و ممکن است بعد از باخت در این دیدار برکنار شود. طارمی نیز که بازی قبلی تیمش را از دست داد می تواند با گلزنی در این دیدار شمار گل‌های خود را در لیگ قهرمانان افزایش دهد.

 

در دیگر دیدار بروخه شگفتی ساز که ۶ امتیاز از دو بازی دارد در خانه اتلتیکومادرید را در پیش دارد. بروخه هر دو دیدار قبلی برابر لورکوزن و پورتو را برده است.

 

گروه C

 اینتر - بارسلونا

بایرن مونیخ - ویکتوریا پلژن

 

اینتر بعد از باخت برابر رم در لیگ ایتالیا باید در خانه به مصاف بارسلونا برود. این دیدار تقابل دو تیم ۳ امتیازی گروه است و برای صعود از گروه تلاش خواهند کرد. بعد از قدرت نمایی بایرن در این گروه باید جدال اینتر و بارسلونا را جدال برای صعود از گروه نیز تلقی کرد.

 

بایرن مونیخ در خانه پذیرای تیم پلژن خواهد بود و تلاش خواهد کرد با کسب برد در این دیدار ۹ امتیازی شود. بایرن هر دو دیدار قبلی برابر اینتر و بارسلونا را برد.

 

گروه D

اینتراخت - تاتنهام

مارسی -  اسپورتینگ

 

تاتنهام بعد از شکست در داربی شمال لندن به آلمان سفر می‌کند تا برابر قهرمان فصل قبل لیگ اروپا قرار گیرد. این دیدار نیز برای تعیین سرنوشت دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین در دیگر دیدار مارسی فرانسه در خانه پذیرای تیم اسپورتینگ پرتغال است

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------