مورایس گزینه استقلال یا دلال‌ها؟



 مورایس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

بعد از منتفی شدن حضور جواد نکونام در استقلال و موضع‌گیری هواداران درقبال مذاکره با برخی پیشکسوتان تیم ازجمله رضا عنایتی بحث چرخش باشگاه به‌سمت گزینه‌های خارجی مطرح شد و در این بین یک نام در روزهای اخیر بیش از سایرین شنیده می‌شود؛ ژوزه مورایس، سرمربی پیشین الهلال عربستان که سابقه دستیاری خوزه مورینیو را هم دارد.

 

این گزینه البته از کارنامه پرباری برخوردار است اما مدتی است که بیکار بوده و تیم نداشته است و همزمان با مطرح شدن نامش نیز منابع نزدیک به باشگاه استقلال تاکید دارند که مذاکره جدی با این گزینه انجام نشده و مانند بسیاری از اسامی که در نقل‌و‌انتقالات مطرح می‌شود احتمالا پای بازارگرمی دلال‌ها وسط است.

 

مدیران استقلال می‌گویند مذاکرات فشرده‌ای با گزینه‌های مختلف در جریان است و به‌نظر می‌رسد با توجه به فشار هواداران از یک‌سو و فعالیت چشمگیر دلال‌ها از سوی دیگر کار چندان ساده‌ای برای انتخاب جانشین مجیدی ندارند. نکته جالب اینکه نام ساغلام ترکیه‌ای که فصل گذشته در نیم‌فصل دوم هدایت تراکتور را برعهده گرفت و هم به‌عنوان گزینه جدی برای استقلال مطرح شده اما منابع نزدیک به باشگاه مذاکره با این مربی را هم تایید نمی‌کنند!

 

فرهیختگان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------