واکنش داور جنجالی به ادعای پرسپولیسی‌ها | اطلاعات غلط به مدیرعامل این تیم دادند!



  پرسپولیسی‌ها ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
داور لیگ برتری فوتبال به ادعای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. 

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید مهدی سیدعلی، داور لیگ برتری فوتبال کشورمان در مورد اینکه درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود او با استقلالی نسبت دارد، به فارس گفت: با هیچ فوتبالیست، عوامل باشگاه یا مدیری ارتباط سببی و نسبی ندارم.

 

وی در مورد اینکه پس چطور او این صحبت‌ را کرده است، گفت: به نظر می‌رسد اطلاعات اشتباهی به او داده‌اند.

 

داور لیگ برتری در مورد انتقاد مربیان پرسپولیس از قضاوت دربی و اینکه گفته شده بود شما بعد از بازی خداحافظی خواهید کرد، گفت: این شایعاتی بود که در فضای مجازی به وجود آمد. من متولد سال ۵۷ هستم و طبق قوانین ایران دو سال دیگر هم می‌توانم قضاوت کنم. البته بحث سن در فدراسیون جهانی برداشته شده و الان داور ۵۲ ساله در لیگ برتر انگلیس سوت می‌زند.

 

سید علی ادامه داد: امیدوارم این قانون در ایران هم تسهیل شود، چون از این سن به بعد به تجربه می‌رسند و فوتبال می‌تواند از تجربیات آنها استفاده کند.

 

وی در مورد اینکه شما تا چه زمانی قضاوت می‌کنید، عنوان کرد:‌ تا زمانی که توان جسمانی داشته باشم، قضاوت می‌کنم. الان هم شرایط خوبی دارم و تا زمانی که فدراسیون احتیاج داشته باشد، هستم.

 

این داور فوتبال در مورد اینکه فکر می‌کنید یک دربی دیگر قضاوت و پس از آن خداحافظی کنید، گفت: هر مسابقه ای که فدراسیون در نظر بگیرد، آمادگی قضاوتش را دارم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------