رونی: رفتار رونالدو قابل قبول نیست



  رونی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کاپیتان سابق شیاطین سرخ هم به صف منتقدان رونالدو پیوست و تاکید کرد که رفتار این بازیکن پذیرفتنی نیست. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، کریستیانو رونالدو بدترین فصل فوتبالی خود را با منچستر یونایتد تجربه می‌کند. این بازیکن پرتغالی در فصل جاری حاشیه‌های زیادی داشته است و  این باعث شده است تا صدای اعتراض هم بازی‌های سابق او نیز بلند شود. این بار نوبت به وین رونی رسید تا به انتقاد از رفتارها و حاشیه‌سازی های رونالدو بپردازد.

 

رونی گفت: کریستیانو رونالدو به همراه لیونل مسی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان هستند. رونالدو بازیکن بزرگی است و در این هیچ شکی وجود ندارد اما رفتارهای او با منچستر یونایتد از ابتدای فصل پذیرفتنی نیست. به نظرم رفتار رونالدو به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

رونالدو بعد از سه سال حضور در یوونتوس تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. او مشتریان زیادی داشت اما تصمیم گرفت تا بار دیگر پیراهن شیاطین سرخ را برتن کند. رونالدو فصل قبل آمار بسیار خوبی داشت اما شیاطین سرخ بد نتیجه گرفتند و نتوانستند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند که این باعث شد تا این فوق ستاره پرتغالی در تابستان درخواست جدایی دهد که با مخالفت باشگاه منچستر یونایتد و سرمربی این تیم همراه شد.

 

تن هاخ سرمربی هلندی یونایتد بارها اعلام کرد که رونالدو در تفکرات او جای دارد اما در  عمل این‌گونه نبود و به ندرت رونالدو در ترکیب اصلی به میدان رفت و این با اعتراض او همراه شد البته تن هاخ در چند دیدار اخیر از کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی استفاده کرده است اما کاملا روشن است که این بازیکن از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و با این شرایط بسیار بعید است که تا پایان فصل در تیم بماند.

 

کریستیانو رونالدو تا پایان فصل جاری با منچستر یونایتد قرارداد دارد اما به احتمال خیلی زیاد در زمستان او تیم را ترک کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------