انصاری‌فرد، جهانبخش و حاج‌صفی به رکورد شجاعی رسیدند



 جام جهانی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سه بازیکن تیم ملی سومین جام جهانی خود را تجربه خواهند کرد.  

به گزارش ایسنا، لیست نهایی تیم‌ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد و در این لیست نام کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش و احسان حاج‌صفی، سه لژیونر فوتبال ایران دیده می‌شود. این بازیکنان پیش از این در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حضور داشتند و به رکورد حضور در سه جام جهانی رسیدند.

 

احسان حاج‌صفی ۱۲۱ بازی و ۷ گل ملی دارد و در سال ۱۳۸۷ اولین بازی ملی خود را در مقابل تیم‌ملی زامبیا در ورزشگاه آزادی انجام داد. علیرضا جهانبخش نیز ۶۴ بازی ملی در کارنامه خود دارد و نخستین بازی ملی خود را سال ۱۳۹۲ مقابل تایلند در مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ انجام داد و اولین گل ملی خود را در همین بازی به ثمر رساند.

 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم اومانیا قبرس همانند دو بازیکن دیگر تیم ملی سومین جهانی خود را تجربه خواهد کرد. او نیز ۱۳ سال پیراهن تیم‌ملی ایران را پوشیده و ۹۴ بازی و ۲۹ گل ملی در کارنامه دارد. او در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل پرتغال گلزنی کرد.

 

پیش از این تنها مسعود شجاعی سه بار در جام جهانی حضور پیدا کرده بود و اکنون انصاری‌فرد، جهانبخش و حاج‌صفی در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد و در آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ همچنان در جمع ملی‌پوشان ایران قرار داشته باشند، به رکورد کاپیتان سابق تیم ملی خواهند رسید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------