برانکو: بهترین عملکرد را داشتیم ولی بازهم از ما انتقاد می‌شود/ یوونتوس هم مثل ما موفق به گلزنی نشد



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,برانکو
سرمربی پرسپولیس عقیده دارد عملکرد تیمش نسبت به سال گذشته بهتر شده است. 

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با نسف قارشی اظهار داشت: خیلی خوشحالم از نتیجه بازی و با همان عملکرد بازیکنانمان که انتظار داشتیم و تاکتیک و نظمی که داشتیم نتیجه گرفتیم. شاید در تلویزیون این مورد خیلی به نظر نمی‌آمد ولی بازی خیلی سنگنین و فیزیکی بود و بازیکنان شجاعت زیادی از خودشان به نمایش گذاشتند. دیدید که عملا نسف قارشی شانسی برای گل نداشت. در آمار هم ما 14 شوت به سمت دروازه داشتیم و آنها 2 تا. مهم‌ترین اتفاق صعود ما به مرحله بعد بود. می‌دانم انتقاداتی از ما وجود دارد و حق هم هستند ولی امسال در لیگ تقریبا قهرمان شدیم و از آسیا هم صعود کردیم ولی سال گذشته در موقعیت مشابه 6 امتیاز داشتیم و به فکر نتیجه بازی پایانی بودیم. تبریک می‌گویم به بازیکنانم بابت تمام نتایج امسال.

 

وی در مورد اینکه ترجیح می‌دهد با الاهلی روبرو شود یا الجزیره گفت: دیروز الاهلی را دیدم،‌ آنها تیم متفاوتی نسبت به گذشته هستند که سوما، لئوناردو و چند بازیکن دیگرش را ندارد ولی هنوز کیفیت بالایی دارد. در کل مهم نیست با چه تیمی بازی می‌کنیم و باید آماده بردن هر تیمی باشیم. الجزیره و الاهلی هر کدام نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند و مهم این است که ما چطور عمل می‌کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد بحث میزبانی در صورت تقابل با الاهلی گفت: اگر با الاهلی بیافتیم میزبانی خودمان را ما و میزبانی حریف را الاهلی مشخص می‌کند. 

 

برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس دچار افت شده و مثل سابق با کیفیت بازی نمی‌کند و سخت‌تر گل می‌زند عنوان کرد: بله، ما گل نزدیم ولی یوونتوس هم شب گذشته موفق نشد گل بزند. مقابل سایپا ما 80 درصد مالکیت توپ داشتیم و 24 شوت به دروازه زدیم و 2 بار تیر دروازه را لرزاندیم و 7 موقعیت خطرناک داشتیم و داور هم مارا نابود کرد ولی انگار این مسائل مهم نیست. موثر ترین تیم در لیگ هستیم و کمترین گل خورده را داریم، از این چطور می‌شود انتقاد کرد؟ انتقادات همیشه خوب است ولی هرگز پرسپولیس مثل امسال نتیجه نگرفته است و با وجود محدودیت ها و محرومیت ها و اشتباهات داوری چنین آماری داشتیم. همیشه انتقاد هست و اگر 3-0 هم ببریم می‌گویند چرا 5-0 نبردیم. 

 

وی در مورد تقابل با پدیده گفت: پدیده برای فرار از خطر سقوط می‌جنگد و ما هم یک امتیاز می‌خواهیم قهرمان شویم. ما در بازی رفت با پدیده نتیجه صفر - صفر بدست آوردیم و این تیم تا پیش از کسر 6 امتیاز بالای جدول بود و تیم به شدت قابل احترامی است ولی برای قهرمانی نیاز به امتیاز داریم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف منشا در این فصل گفت: انتظار ما از منشا این است که روز به روز بهتر شود. البته او مهاجم است و مهاجم‌ها همیشه فراز و نشیب دارند و باید دید تا پایان فصل چطور می‌شود.

 

برانکو در مورد صحبت از احتمال بازگشت سرتن چوک و اینکه گفته می‌شود از زمان رفتنش پرسپولیس مشکل تاکتیکی دارد گفت: پس می‌گویید من کاره‌ای نیستم؟ زمانی که آندره رفت می‌گفتید چوک خوب نیست و الان که چوک رفته خوب شده است.

 

وی در پایان با اشاره به خبر شکایت پرسپولیس از پدر سردار آزمون عنوان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------