توصیه داورزنی به فدراسیون‌ها برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی و مسابقات در کرمانشاه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در قصر شیرین گفت: صحبت کردن از مردم این منطقه که به دفعات در دوره‌های مختلف آسیب دیدند بسیار سخت است. از شهریور ۱۳۵۹ که نیروهای صدام وارد قصرشیرین شدند تا پایان جنگ تحمیلی مردم استان کرمانشاه قهرمانانه در کنار نیروهای نظامی ایستادند و مقاومت کردند. 

به گزارش ایسنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در نشست مشترک رؤسای فدراسیون در قصر شیرین، اظهار کرد: صحبت کردن از مردم این منطقه که به دفعات در دوره‌های مختلف آسیب دیدند بسیار سخت است. از شهریور ۱۳۵۹ که نیروهای صدام وارد قصرشیرین شدند تا پایان جنگ تحمیلی مردم استان کرمانشاه قهرمانانه در کنار نیروهای نظامی ایستادند و مقاومت کردند. مردمی که از جان خود گذشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک این مملکت کم شود شایسته و مستحق خیلی بیشتر از اینها هستتد و هر کاری برایشان بکنیم کم است.

 

او ادامه داد: اگر این کشور پس از ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب گذشته چنان امن است که چنین جلساتی در نقطه صفر مرزی برگزار می‌شود باید به روان پاک شهدا درود بفرستیم و از مردم کشورمان تشکر کنیم. اخیراً هم مردم جشن ۴۰ سالگی انقلاب را هرچه باشکوه‌تر برگزار کردند تا خیلی چیزها را ثابت کنند. من از همه رؤسای فدراسیون‌های ورزشی می‌خواهم و توصیه می‌کنم اردوهای مختلف تیم‌های ملی و مسابقات ورزشی در رده‌های گوناگون را با توجه به کمپ‌های خوبی که در استان کرمانشاه به خصوص شهرهای گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین داریم در این منطقه برگزار کنند.

 

داورزنی همچنین گفت: شهرستانی مثل گیلانغرب با شیرزنانی که بیل و داس در دست داشتند اولین کسانی بودند که مقابل تجاوز صدام ایستادند و از خاک کشور پاسداری کردند و همان طور که گفتم هرچه برای امکانات بیشتر در این منطقه تلاش کنیم باز هم کم است و این مردم شایستگی بیشتری داند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------