یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس را نمی‌شناسم/ اینجا خانه ما است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جعفر کاشانی
جعفر کاشانی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید مهرداد هاشمی دیگر عضو جدید این هیات مدیره را نمی‌شناسد.

جعفر کاشانی در گفتگو با  مهر، در خصوص انتخابش به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه ما است و تمام اعضای این باشگاه، عضو لاینفک پرسپولیس هستند. امیدوارم باشگاه به هر سمت و سویی که می‌رود از دو رکن مهم خود یعنی هواداران و پیشکسوتان استفاده کند.

 

کاشانی اطلاعی از نام دیگر اعضای هیأت مدیره نداشت و در واکنش به اینکه مهرداد هاشمی، ایرج عرب، علی رغبتی و مهدی محمدنبی هم به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: آقای هاشمی را نمی‌شناسم. ان شاءالله هر کجا هستند موفق باشند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شما برای انتخاب سایر اعضا نظرخواهی شده بود؟ افزود: درِ باشگاه پرسپولیس باید روی تمام کسانی که علاقه مند به پویایی فرهنگ جامعه از طریق ورزش هستند باز باشد. امیدوارم قبل از آنکه از دنیا بروم شاهد باشگاه مدرنی در پرسپولیس باشم؛ باشگاهی که فرهنگ در آن لحاظ شده است.

 

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه آیا وزیر ورزش برای انتخاب اعضای هیأت مدیره درخواست خاصی داشته است و احتمال خصوصی سازی باشگاه در سال آینده، گفت: آقای وزیر به خوبی به ورزش اشراف دارد و تمام چهره‌ها را می‌شناسد. خصوصی سازی هم شرایط دیگری دارد. پرسپولیس و استقلال دو تیم بزرگ کشور هستند که باید در بخش خصوصی در چارچوب طرح ملی و با نظارت مسئولان خصوصی شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------