عبدی: این بازی به تاریخ پیوست/ آزمون: فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیر فنی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بازی برابر فیلیپین نشان داد که شما تلاش کردید و بهترین نمایش را از خود به جای گذاشتید اما نتیجه‌ای در بر نداشت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، حسین عبدی، مدیر فنی تیم ملی فوتبال بانوان پس از شکست این تیم برابر فیلیپین خطاب به ملی‌پوشان گفت: فکر کنید چه کارهایی را می‌توانستید بهتر انجام دهید و یا نباید انجام می‌دادید. این بازی به تاریخ پیوست. باید با تفکر به خود و تیم کمک کنید و نگرش درستی داشته باشید. خوب بازی کردید اما دو گل خوردید. فقط کافی بود موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنید.

 

وی افزود: فقط امتیاز است که ما را به مرحله بعدی می‌برد. اگر این بازی خوب را در دو بازی پیش رو انجام دهید، خودتان را باور داشته باشید و از هیچ تلاشی دریغ نکنید، شما می‌توانید هر تیمی را شکست دهید. در شرایطی که خود را باور داشته باشید.

 

مدیر فنی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امیدوارم در دو دیدار پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشید و با تمرکز، دقت بالا و هوشیاری بتوانید به تیم خود برای موفقیت کمک کنید.

 

هم‌چنین مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان نیز گفت: بچه‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند، حمله کردیم، در دقیقه ۲ تک به تک شدیم، ۷ کرنر، ۵ ضربه ایستگاهی در نیمه اول از موقعیت‌های‌مان بود که متأسفانه به خوبی از آن استفاده نکردیم. با شروع نیمه دوم، دو توپ بلند پشت دفاع ما از سوی حریف ارسال و باعث شد تا توپ فیلیپین تبدیل به گل شود.

 

وی ادامه داد: دو تعویض تاکتیکی داشتیم، سعی کردیم ابتدا با دو فروارد و سپس با ۳ فروارد شیوه بازی را پیش ببریم، اما تک به تک‌ها به گل تبدیل نشد، شوت‌های بسیار خوبی زده شد و بازی خوبی را شاهد بودیم. اما متأسفانه این بازی خوب برای ما نتیجه‌ای نداشت.

 

آزمون گفت: فوتبال در دیدار برابر فیلیپین آن روی خود را نشان داد و شانس با ما یار نبود. در ضربات آخر نتوانستیم موفق عمل کنیم و به گل برسیم. برای دو بازی پیش رو برنامه‌ریزی دقیق‌تری خواهیم داشت تا عملکرد موفقی از خود به جای بگذاریم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------