نورافکن: در هر بازی محکوم به بردیم/ اگر استقلال پیشنهاد تمدید بدهد قبول می‌کنم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , نورافکن
مدافع هافبک جوان استقلال می گوید که این تیم با شکست الهلال خود را مدعی صعود کرده است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، امید نورافکن درباره پیروزی تیمش مقابل الهلال عربستان گفت: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز مصاف حساس با الهلال را کسب کردیم و توانستیم خودمان را در جمع مدعیان صعود از گروه قرار دهیم. ما باید شرایط خوبمان را حفظ کنیم تا بتوانیم از گروه صعود کنیم. این اتفاق نیاز به تمرین زیاد و با هم بودن دارد. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا به این مهم برسیم.

 

وی درباره عملکرد خودش در این بازی گفت: فکر می‌کنم تقریباً آن چه می‌خواستم به نمایش بگذارم را توانستم اجرا کنم. من همیشه دوست دارم به استقلال کمک کنم و هر بازی‌ای که نتوانم به میدان بروم حسرتش را می‌خورم. به هر حال خوشحالم که با پیروزی برابر الهلال می‌توانیم به بازی‌های بعدی راحت‌تر فکر کنیم. ما وقت خوشحالی زیادی نداریم و باید خیلی زود آماده بازی با سپاهان شویم. ما برای سه امتیاز بازی با سپاهان انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم به موفقیت برسیم.

 

این بازیکن جوان استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر حواشی مختلف می‌تواند روی عملکرد او و هم تیمی‌هایش اثر بگذارد، اظهار کرد: استقلال تیم بزرگی است. استقلال در هر بازی محکوم به برد است و این خواست هواداران است. همه بازیکنان این مساله را به خوبی می‌دانند. بهتر است در روزهای سخت نیز از بازیکنان حمایت شود تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. این اتفاق باید از طرف هواداران رخ دهد. ما به آنها نیاز داریم و یار دوازدهم ما هستند و در کنار آنها می‌توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم.

 

او درباره آینده خودش در استقلال هم گفت: من تلاش می‌کنم در بازی‌های باقی مانده به استقلال کمک کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم. در پایان فصل هم اگر باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد دهد، با تمام علاقه قبول می‌کنم.

 

نورافکن در پایان با بیان اینکه در این مقطع حمایت هواداران از هم تیمی‌هایش می‌تواند کارساز باشد، گفت: هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و ما هر کاری می‌کنیم برای آنهاست. هواداران استقلال مالک اصلی باشگاه هستند و مطمئن باشید با حمایت آنها قدرت و انرژی ما چند برابر می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------