آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

واکنش رییس کمیته فنی AWF به اولین حضور زنان ایرانی در مسابقات بزرگسالان آسیا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کمیته فنی AWF
رییس کمیته فنی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا(AWF) گفت: زنان وزنه بردار ایران تکنیک خوبی داشتند و ما زمان زیادی منتظر بودیم تا آنها در مسابقات آسیایی شرکت کنند.

 کاتو ریکو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ی اولین حضور بانوان وزنه برداری ایران در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا بیان کرد: حضور زنان ایران خیلی خوب بود و من خیلی خوشحالم که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردند و موفقیت بزرگی برای زنان ایران بود. خیلی زمان زیادی منتظر بودیم این اتفاق بیفتد و می‌دانیم مردان فدراسیون ایران تلاش کردند این اتفاق بیفتد. می‌دانیم آنها صحبت کردند تا بنا بر قوانین و مقررات کشورتان در این مسابقات شرکت کنند و چنین اتفاق بزرگی در تاریخ ماندگار می‌شود.

 

ریکو در پاسخ به این پرسش که کنفدراسیون آسیا برنامه بیشتری برای حمایت از کشورهایی مانند ایران که به تازگی وزنه برداری بانوان را راه اندازی کرده اند، دارد، تاکید کرد: این فقط به وزنه برداری ایران محدود نمی‌شود و کشورهای دیگری ( در خاورمیانه) هستند که تا قبل از این فقط مردان را داشتند. ما این کشورها را با آغوش باز پذیرا هستیم و از آنها حمایت زیادی می‌کنیم.

 

او در مورد راهی که زنان وزنه بردار ایران باید طی کنند تا به مدال برسند نیز گفت: به عقیده من تکنیک زنان وزنه بردار ایران خوب بود و از لحاظ ذهنی آماده بودند و در آینده قوی‌تر و بهتر ظاهر می‌شوند و قابلیت رسیدن به مدال هم دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------