شوآف مجلسی‌ها این بار با برنامه نود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

فعالیت‌های نمایندگان مجلس و دخالت‌های آنها در فوتبال و بخصوص مسائل پرطرفدار فوتبال را در ماه‌های اخیر رصد کرده‌اید؟ زیاد شدن حجم این فعالیت‌ها حالا به اندازه‌ای است که صدای اهالی فوتبال را هم درآورده است که چرا باید نمایندگان مجلس بدون هیچ تخصصی در رشته ورزشی فوتبال، بخواهند در این موضوع دخالت کنند؟ جواب واضح است. در آستانه انتخابات مجلس، هیچ راهی بهتر از فوتبال برای دیده شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجود ندارد.

 

تلاش مجلسی‌ها برای فعال بودن در حوزه فوتبال در ماه‌های اخیر، یکی از طبیعی‌ترین تلاش‌های نمایندگانی است که در آستانه انتخابات دوره جدید مجلس، درصدد جمع‌آوری آرا برای ادامه حضور خود در خانه ملت هستند. برای چهره شدن در میان مردم هم چه جایی بهتر از ورزش و فوتبال؟‌! کافی است فقط یکی از نمایندگان یک جمله درباره فوتبال بگوید تا خیلی زود نامش بر سر زبان‌ها بیفتد و نقل قولش در میان عامه مردم بیشتر از هر نقل قول دیگری شنیده شود

 

ایران ورزشی- نمایندگان مجلس اما در راستای بیشتر دیده شدن، هر یک راه و روشی را انتخاب کرده‌اند. یکی به خاطر باخت عجیب تیمش در یک بازی، نامه فوری می‌زند و از نهادهای نظارتی خواستار توجه بیشتر به تیم فوتبال شهرش می‌شود، دیگری به میان تماشاگران می‌رود و تیمش را تشویق می‌کند تا در پی‌اش چند عکس هم بیرون بیاید و همه به مردمی بودن او را بشناسند.

 

تعدادی از نماینده‌ها هم در قامت شورای نظارت بر صدا و سیما، با نام برنامه نود شوآف اجرا می‌کنند و قرار است برای رسیدگی به وضعیت این برنامه جلسه تشکیل دهند. البته که در کنار این برنامه به وضعیت برنامه برنده باش هم قرار است رسیدگی کنند. براساس برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده، قرار است شورای نظارت بر صدا و سیما امروز میزبان میرباقری معاون سیما، شهریاری معاون اداری و مالی سازمان، فروغی مدیر شبکه سه و مهدوی‌مهر مدیر‌کل بازرگانی سازمان باشد.

 

اینطور که شنیده می‌شود قرار است در این جلسه با مدیران صدا و سیما صحبت‌هایی انجام شود و درباره اینکه برنامه نود پخش شود یا نه، تصمیم‌گیری شود.

 

بررسی نحوه درآمد، بحث بازرگانی، مسابقات اپلیکیشنی و ستاره مربع‌ها و ادامه پخش برنامه «برنده باش» نیز مربوط به حیطه مالی سازمان صدا و سیما است که این موضوع نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 نحوه حذف برنامه نود و درخواست عموم مردم برای ادامه پخش این برنامه، شاید شرایطی را به وجود آورده که شورای نظارت بر صدا و سیما به ماجرا ورود کند و به بررسی این موضوع بپردازد. آنچه این جلسه را به شوآفی برای چهره شدن نمایندگان تبدیل می‌کند اما این است که چرا تا پیش از اینکه شورای نظارت بر صدا و سیما، نسبت به تعطیلی برنامه نود واکنش نشان دهد، به طور جدی پیگیر موضوع مهمی چون حق پخش تلویزیونی نشده است تا این موضوع را به سرانجام برساند؟ چرا به طور جدی خواستار تولید برنامه‌های مفید ورزشی نشده است و از مدیران صدا و سیما درباره اینکه چرا علی‌رغم بودجه قابل توجه، تولید با‌کیفیتی در زمینه ورزش ندارند، سوال نشده است؟

 

آیا همه اینها به خاطر این نبوده که برد خبری آنها به اندازه پرداختن به پرونده برنامه‌هایی چون نود و برنده باش نبوده است؟ و به اندازه کافی نمایندگان را دلسوز مردم نشان نمی‌دهد؟

 

البته که فعالیت در قالب شورای نظارت بر صدا و سیما حتی اگر برای رسیدگی به برنامه نود و استفاده از جنبه دیده شدن آن باشد، باز هم تفاوت‌های زیادی دارد با فعالیت‌هایی مثل نشستن در میان تماشاگران یا حمایت از یک تیم اما واقعیت این است که فعالیت‌هایی از این جنس، آن هم در آستانه انتخابات یک هدف اصلی را در پس خود دارد و آن هم جلب رضایت مردم است.

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------