تاج: سرمربی تیم ملی فوتبال از میان گزینه‌های خارجی معرفی می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تاج
رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: بزودی سرمربی تیم ملی فوتبال از میان گزینه‌های خارجی معرفی می‌شود. 

به گزارش فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان مرکزی به شهرستان محلات سفر کرده بود، اظهار کرد: به زودی سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال معرفی می‌شود.

 

وی با تاکید بر استفاده از سرمربی خارجی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان تصریح کرد: سرمربی تیم ملی بزرگسالان بزودی معرفی می‌شود و با توجه به تحلیل‌های موجود جانشین کی روش قطعاً از بین گزینه‌های خارجی خواهد بود، چرا که اعتقاد داریم همچنان باید در جایگاه اول آسیا بمانیم.

 

تاج با اشاره به شرایط تیم ملی امید و صعود ملی‌پوشان از مرحله اول گفت: سرمربی تیم ملی امید و حتی بقیه رده‌های پایه نیز از بین گزینه‌های داخلی انتخاب می‌شود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد آرایش مناسب در مقابل هجمه‌های دشمن گفت: آنچه با مدیران تیم‌های لیگ برتری مطرح شد این بود که در حوزه فوتبال هم، باید کارهای خودمان را با در نظرگرفتن محدودیت‌ها پیش ببریم، بر همین اساس در خصوص نحوه بکارگیری بازیکن و مربی خارجی موارد مختلفی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و حفظ کرسی‌های بین‌المللی، ایجاد آرامش در ورزشگاه‌ها و تمرکز بر دو هفته پایانی لیگ برتر نیز از جمله مباحثی بود که تصمیم گیری در مورد آنها را به جلسه هفته آینده در حضور وزیر ورزش و جوانان موکول کردیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انجام تعهدات مالی فدراسیون فوتبال به سرمربی پیشین تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال تمامی تعهدات خود را در قبال کی‌روش انجام داده و فقط قسط آخر که مبلغ ۹۰۰ هزار دلار است به حساب او نرفته و بر همین اساس کارلوس کی روش از فدراسیون شکایت کرده است.

 

تاج افزود: دلیل شکایت کی‌روش از فدراسیون فوتبال عدم پرداخت به موقع مطالباتش بوده که البته قسط اول پرداخت شده و باقی مانده نیز پرداخت می‌شود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان از شکایت فدراسیون فوتبال به فیفا خبر داد و گفت: با توجه به برخی مسائل فدراسیون فوتبال نیز شکایت خود را از کی روش تقدیم فیفا کرده است.

 

تاج در ادامه با اشاره به برگزاری مجمع سالانه فدراسیون فوتبال استان مرکزی به میزبانی محلات گفت: ارزیابی من از عملکرد مجمع مثبت بود و دوستان نیز از عملکرد هیئت راضی بودند و در مجموع همه گزارش‌های مالی هیئت استان مورد تایید قرار گرفت.

 

وی افزود: کارهای خوبی در بخش‌های آموزش، بانوان، داوری و بخش‌های اعزام تیم‌ها در هیئت فوتبال استان مرکزی انجام شده و به نظر من خوب بوده است، اکنون در حال رشد همه جانبه‌ای در فوتبال آسیا هستیم و امیدوارم از این هم بهتر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------