آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مورینیو: حالا همه به حرف من رسیده اند که یونایتد مشکل دارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , مورینیو
«خوزه مورینیو» سرمربی برکنار شده شیاطین سرخ در تازه ترین مصاحبه خود در خصوص شرایط یونایتد اظهار داشت: حالا مردم به حرف من رسیده اند؛ زمان همه چیز را مشخص می کند و مشکلات یونایتد هنوز به قوت خود باقی است. 

مورینیو معتقد است که گله مندی های وی از باشگاه منطقی بوده و مشکلاتی که او روی آنها تاکید داشته همچنان به وقت خود باقی است حتی با روی کار آمدن «اوله گانر سولسشر».

 

مرد پرتغالی دسامبر سال گذشته اخراج شد و پس از اوج گرفتن موقت یونایتدها تحت هدایت سولسشر، آنها بار دیگر در نردیکی های خط پایان، افت کردند و در 12 بازی پایانی خود در مجموع رقابت ها با هدایت مرد نروژی هشت شکست را متحمل شدند.

 

مورینیو پیش تر نسبت به مشکلاتی که وی در سومین سال حضورش در اولدترافورد تجربه کرده بود، هشدار داد؛ مشکلاتی که منجر به بروز اختلاف با چند تن از بازیکنان یونایتد شد.

 

یونایتد در پایان فصل از هم پاشید و با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول، سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد و آقای خاص صریح ترین مصاحبه تلویزیونی خود را پس از برکناری، با روزنامه اکیپ انجام داد و مدعی شد یونایتدها دقیقا در همان موقعیتی هستند که در زمان جدایی وی در آن قرار داشتند.

 

مورینیو در این خصوص اظهار داشت: 9 یا 10 ماه پیش گفتم که پس از کسب هشت قهرمانی به عنوان سرمربی، رساندن یونایتد به جایگاه دوم جدول، بزرگ ترین دستاورد من محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: و حالا مردم حرف مرا متوجه می شوند؛ در یونایتد هیچگاه تحلیل هایم را به طور علنی انجام ندادم و در حال حاضر هم احساس می کنم که نیازی به این کار نیست چرا که زمان همه چیز را توضیح می دهد.

 

سرمربی پرتغالی اسبق رئال تاکید کرد: اما در مورد یونایتد باید 2 موضوع را بیان کنم: اول اینکه زمان همه چیز را مشخص کرده و دوم مشکلات هنوز به قوت خود باقی است.

 

مورینیو با اشاره به اینکه «پل پوگبا» تنها کسی نبوده که منجر به اخراج وی شده، در پاسخ به این پرسش که آیا او قربانی درگیری و اختلاف با ستاره فرانسوی شده است یا خیر، تصریح کرد: نه، مشکلات یونایتد هنوز پا برجا است؛ می توانید تصور کنید که مشکل از بازیکنان، مدیریت و اهداف است؛ پاسخ من به پرسش شما منفی است.

 

پوگبا در پایان آخرین بازی یونایتد در لیگ برتر مقابل کاردیف سیتی که در نهایت با شکست آنها شیاطین سرخ همراه شد، از سوی بخش کوچکی از هواداران یونایتد مورد توهین قرار گرفت و این در حالی است که شایعات نزدیک به واقعیتی مبنی بر انتقال احتمالی وی به رئال شنیده می شود.

 

  ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------