هیولای استقلال کیست؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پژمان منتظری
پژمان منتظری از هیولایی حرف می‌زند که در استقلال است و به مجموعه آبی خط می‌دهد و همه‌کار در این باشگاه با نظر یا دخالت او انجام می‌شود، اما اسمی از این موجود قدرتمند نمی‌آورد چرا که خوب می‌داند اگر اسم و آدرس بدهد، خطر شکایت وجود دارد.

به گزارش خبر ورزشی،پژمان منتظری حرف‌هایی به زبان می‌آورد که پیش از این مشابه‌اش را از زبان افرادی نظیر حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی، وحید طالب‌لو، امیرحسین صادقی، پرویز مظلومی و... شنیده بودیم البته بدون اسم... حالا از منتظری توقع داریم خیلی راحت اسم بیاورد تا رسانه‌ها هم بدانند باید یقه چه کسی را به عنوان مقصر ناکامی و بحران استقلال بگیرند وگرنه مجبوریم به ماهیت این افشاگری‌ها شک کنیم و حرف منتقدانی را بپذیریم که می‌گویند پژمان می‌خواهد برای سرپوش گذاشتن روی ۳ گل خورده استقلال مقابل دو تیم حذف شده استقلال خوزستان و سپیدرود رشت ژست افشاگری بگیرد.

 

درباره پژمان شایعه زیاد است...، چون فرهاد قبل از ورود به استقلال، در یک متن اینستاگرامی از پژمان انتقاد کرده و او را بدون ذکر اسم، مدافعی خطاب کرده بود که در کورس‌ها جا می‌ماند. شایعه شده مجیدی، منتظری را نمی‌خواهد و پژمان هم که این موضوع را حدس زده، می‌خواهد با افشاگری جدایی احتمالی‌اش از استقلال را به پشت پرده‌ها ربط بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------