سهیلا منصوریان: دلیل فحاشی طرفداران استقلال و سپاهان را نمی‌فهمم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سهیلا منصوریان
قهرمان ووشوی آسیا و جهان گفت: عده ای می‌گفتند، تو که از باشگاه سپاهان حقوق می‌گیری، چرا به جشن تولد یک پرسپولیسی رفتی و از آن‌ها حمایت کردی؟

 چند شب پیش جشن تولد شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس، در یکی از هتل‌های تهران برگزار شد . یکی از مهمانان این جشن سهیلا منصوریان، قهرمان ووشوی آسیا و جهان بود. اما بعد از این مراسم اتفاق عجیبی برای سهیلا منصوریان افتاد. به همین دلیل گفت‌وگویی با این قهرمان ووشو انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

 

*خانم منصوریان، حضور شما در جشن تولد شجاع خلیل‌زاده حواشی عجیبی را به وجود آورد. برایمان تعریف می‌کنید ماجرا چه بود؟

من به عنوان یک ورزشکار ملی با خیلی از فوتبالیست‌ها آشنا هستم. شجاع خلیل‌زاده هم از دوستان قدیمی من است و او را از زمانی که در اصفهان حضور داشت و برای سپاهان بازی می‌کرد، می‌شناسم. به همین بهانه یکی از دوستان مشترک‌مان که جشن تولد را گرفت، مرا به این مراسم دعوت کرد و من هم با افتخار در این جشن حاضر شدم. مراسم بسیار خودمانی بود و به جرأت می‌توانم بگویم یکی از بهترین خاطرات زندگی من بود، چون خیلی به ما خوش گذشت. نمی‌دانم حضور من در این مراسم چه اشکالی داشت که وقتی عکس‌های این مراسم در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش شد، عده‌ای از هواداران سپاهان و استقلال شروع به فحاشی به من و خانواده‌ام کردند. واقعاً برای این عده متأسفم که از هر مسئله‌ای برای خالی کردن عقده‌های شخصی خود استفاده می‌کنند.

 

*دلیل این همه فحاشی به شما چه بود؟

من عضو تیم سپاهان هستم. آن‌ها می‌گفتند، چون از این باشگاه حقوق می‌گیری، چرا به جشن تولد یک پرسپولیسی رفتی و از آن‌ها حمایت کردی؟ در حالی که من اصلاً هیچ حمایتی از پرسپولیس و یا سایر تیم‌ها نکردم و فقط در جشن تولد یکی از دوستانم حاضر شدم. واقعاً این آدم‌ها را درک نمی‌کنم. البته هیچ‌وقت در زندگی این عده برایم مهم نبودند و نیستند.

 

*چقدر بازی‌های فوتبال را دنبال می‌کنید؟

علاقه زیادی به فوتبال دارم و معمولاً بازی‌ها را دنبال می‌کنم، ولی عاشق دربی هستم و این بازی را هر طور شده نگاه می‌کنم.

 

*طرفدار کدام تیم هستید؟

در بین تیم‌های ایرانی واقعاً برایم فرقی نمی‌کند کدام تیم قهرمان شود، چون طرفدار تیم خاصی نیستم، ولی در بین تیم‌های اروپایی عاشق بارسلونا و لیونل مسی هستم.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سهیلا منصوریان

*گفتید رفاقت قدیمی با شجاع دارید. به نظر شما جای او در تیم ملی خالی نیست؟

به نظرم شجاع یکی از بهترین مدافعان ایران به حساب می‌آید و حسابی جایش در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا خالی بود. کی‌روش در حق شجاع کم‌لطفی می‌کرد در حالی که او با عملکردش نشان داد لیاقتش را دارد که پیراهن تیم ملی را بر تن کند. امیدوارم با حضور سرمربی جدید تیم ملی، شجاع بتواند دوباره ملی‌پوش شود.

 

خبرورزشی/امید یوسفیان 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------