واکنش مدیرعامل سپاهان به صحبت‌های بهاروند درباره بازی با پرسپولیس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مدیرعامل سپاهان
مدیرعامل باشگاه سپاهان به صحبت‌های رئیس سازمان لیگ درباره دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: هیچ دستورالعملی برای جام حذفی ابلاغ نشده است.

 به گزارش مهر، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال دو روز پیش در مصاحبه‌ای درباره اعتراض باشگاه سپاهان به قانون تقسیم مساوی سکوهای ورزشگاه نقش جهان بین تماشاگران پرسپولیس و سپاهان گفته بود این قانون برای جام حذفی از قبل به باشگاه‌ها اعلام شده بود. بهاروند همچنین اعلام کرده بود باشگاه‌ها نمی‌توانند برای سازمان لیگ تعیین تکلیف کنند.

 

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: برای آقای بهاروند احترام قائلم. هیچ موقع نه برای سازمان لیگ و نه برای سازمان‌های دیگر نمی‌توانیم تعیین تکلیف کنیم. ولی اگر یک بحث غیر قانونی به ما تحمیل شود، حداقل می‌توانیم برای خودمان تکلیف تعیین کنیم.

 

وی افزود: نمی دانم چرا آقای بهاروند این حرف را زده است. ایشان حتی گفته به دلیل تغییر مدیریت در باشگاه سپاهان شاید این قانون رؤیت نشده است. سپاهان یک باشگاه کاملاً سازمان یافته است و ۱۰ سال دیگر هم مشخص است که چه نامه‌هایی آمده و رفته است. در دنیای ارتباطات نمی‌شود این حرف‌ها را زد. اگر ۱۰ مدیر هم بیایند و بروند، اینجا همه چیز سر جای خودش است و سازماندهی دارد.

 

تابش تاکید کرد: همانطور که برای آقای بهاروند احترام قائلم ولی این قانون ۵۰-۵۰ تماشاگران در جام حذفی قبلاً ابلاغ نشده بود. یک باشگاه یا یک هیأت فوتبال را پیدا کنید که چنین قانونی به آنها ابلاغ شده باشد.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: ما روز یکشنبه در تهران جلسه‌ای با حضور آقای بهاروند و دیگر باشگاه‌ها داشتیم و صحبت‌هایی مطرح شد. احتمالاً این حرف‌های آقای بهاروند برای قبل از آن جلسه است. فردا هم جلسه شورای تأمین اصفهان برگزار می‌شود و منتظریم ببینیم چه می‌شود.

 

تابش در پایان درباره پیشنهاد پرتغالی میلاد محمدی و جدایی این بازیکن بعد از جام حذفی گفت: قرارداد این بازیکن تمام است ولی چیزی به ما اعلام نشده است. البته این بازیکن چند روز پیش به باشگاه آمد و زمزمه‌هایی داشت مبنی بر اینکه ممکن است از سپاهان جدا شود ولی همانطور که گفتم چیزی قطعی نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------