آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عرب: قوانین موجود نباید در استان‌ها تغییر کنند/ بیرانوند برای حضور در بازی فردا مشکلی ندارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,ایرج عرب
ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد قوانین و مقررات در استان‌ها تغییر کنند و هر استانی قانون خاص خود را بگذارد فکر نمی‌کنم بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم.

به گزارش تسنیم، ایرج عرب در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و شرایط میزبانی زردپوشان اصفهانی گفت:  فعلاً که در شهر همه چیز خوب است و مشکلی نیست. جلساتی هم قبلاً برگزار و تمهیدات لازم اندیشیده شده است. الان هم می‌خواهیم در جلسه هماهنگی بازی فردا شرکت کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «تکلیف نحوه حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش جهان مشخص شده است؟»، خاطر نشان کرد: ما از اول هم تأکید بر اجرای قانون داشتیم. هم آقای فتاحی (رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) و هم آقای بهاروند (رئیس سازمان لیگ) در مصاحبه‌های‌شان گفته‌اند که طبق قانون حضور تماشاگران به صورت 50 - 50 خواهد بود. ما هم به قانون احترام می‌گذاریم و ان‌شاءالله هم فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ از قانون دفاع کنند تا بدعتی پیش نیاید.

 

عرب در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «اگر قانون 70 - 30 تماشاگران اجرا شود، باشگاه پرسپولیس به این موضوع اعتراض می‌کند؟»، تصریح کرد: ما باید ببینیم علت آن چیست. اگر قرار باشد قوانین و مقررات در استان‌ها تغییر کنند و هر استانی قانون و قاعده‌ای بگذارد، فکر نمی‌کنم بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. زمانی یک موضوعاتی است مثل ساعت و محل برگزاری یک بازی که با توجه حساسیت‌های موجود تغییر می‌کند که طبیعی است. گاهی یک ورزشگاه کوچک است و یا امکاناتش مهیا نیست که ورزشگاه را تغییر می‌دهند و آنهم طبیعی است، ولی یکسری مقررات و قوانین نباید تغییر کند و الان هم قانون می‌گوید تعداد تماشاگران باید 50 - 50 باشد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره شکایت نیروی انتظامی از علیرضا بیرانوند گفت: ما از اول هم که این موضوع مطرح شد سعی کردیم فضا را آرام کنیم و از معاونت فرهنگی، اجتماعی و مأمور نیروی انتظامی برای حضور در باشگاه دعوت کردیم و  از طرف باشگاه هم سرپرست تیم و آقای بیرانوند را دعوت و سعی کردیم یک صلح و صفایی برقرار شود، ولی از طرف نیروی انتظامی کسی به باشگاه نیامد. ما مراتب پوزش خود را اعلام کردیم تا فضا آرام شود. بالاخره اتفاقی که می‌افتد نباید سعی نکنیم موضوع خیلی ادامه پیدا کند. تا آنجا که من می‌دانم بیرانوند هم برای بازی فردا مشکلی ندارد. ما نیز به حکم صادر شده از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعتراض کرده‌ایم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------