آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

ماه رمضان تمام شد علی مرادی هم‌چنان روزه است، این بار روزه سکوت!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
یکی دو هفته‌ای است که علی مرادی سفرهای استانی خودش را آغاز کرده است.اما همه کارهای رییس قبلی فدراسیون در سکوت برگزار می‌شود.مرادی حتی هیچ نقل قولی درباره آینده نمی‌کند و به طرز عجیبی روزه سکوت گرفته است. 

با نزدیک به انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری خیلی از کاندیدا در تلاش هستند تا هر طور شده اظهار نظری درباره شرایط انتخابات داشته باشند،نقل قولی کنند و یا از شرایط  و برنامه هایی که برای آینده دارند بگویند.در این بین علی مرادی که ریاست آخرین دوره  را برعهده داشته است به طرز عجیبی روزه سکوت گرفته است!

 

حال فقط چند سوال از علی مرادی دارم که امیدوارم پاسخ روشنی برای آنها داشته باشد:

 

1: چرا این روزه سکوت را زمانی که داد خیلی ها از حمایت های بی اندازه تان از کیانوش رستمی درآمده بود و شما یک تنه نظر همه را وتو می کردید نگرفته بودید؟

 

2: چرا آن زمان که خیلی از دوستان نزدیک شما از فدراسیون رانده شدند روزه سکوت نگرفتید و همه تقصیرها را گردن آنها انداختید.

 

3: چرا وقتی در المپیک آن اتفاق ها برای بهداد سلیمی افتاد روزه سکوت نگرفتید و با قیل و قال و حرف هایی که زدید عملکرد فدراسیون جهانی را زیر سوال بردید؟چرا آن زمان روزه سکوت نگرفتید تا در نهایت مجبور به عذرخواهی شوید؟

 

4: چرا وقتی زمان پست دادن به بهداد سلیمی رسید سکوت نکردید و گفتید:«بهداد هنوز بازنشسته نشده است و خودش این را به ما اعلام نکرده است!»شما به جای اینکه درباره دادن پست به بهداد حرف بزنید موضوع دیگری را مطرح کردید.اصلا چه کسی بهتر از بهداد سلیمی برای اینکه در وزنه برداری و فدراسیون حضوری فعال داشته باشد؟

 

5: برنامه های شما برای بهبود شرایط وزنه برداری چیست،تا جامعه وزنه برداری حداقل دل خوش به این باشند که شما هم مثل سایر کاندیدا برنامه دارید و این بار بی گدار به آب نمی زنید؟

 

 آقای مرادی لطفا این بار روزه کله گنجشکی بگیرید و همین چند سوال را پاسخ بدهید؟فقط همین چند سوال را...

 

 خبرآنلاین/مرتضی رضایی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------